Autoon ilmaantui vaihdon myötä yksi outo piirre jota ei ennen ollut:
Kun kaasuttaa auto puoltaa vasemmalle - kun jarruttaa moottorilla auto puoltaa oikealle

Sinänsähän tuo menee justiinsa oikein: kun monottaa niin auto hakeutuu ohituskaistalle ja moottorijarrutuksella hiljennettäessä se pyrkii pientareelle

Silti epäilen että tein jonkun jutun siinä väärin. Takajousten etummaisten kannakkeiden pisaran muotoinen kiinnike oli vaikea saada paikoilleen eikä se aivan perille mennytkään eli pisaran muotoisen juubelin ja korvakkeen väliin jäi pieni rako. Voisiko olla, että jousi liikkuu toisella puolelta hiukan edestakas ja aiheuttaa kampeamista? (toisaalta pisarajuubelin sisäpuolisessa korvakkeenreijässä ei ole väljää)
Riiput ovat nyt pystyssä. Uudemmat jouset olivat reippaasti kaarevammat kuin vanhat ja taka-akseli siirtyi muutamia senttejä eteenpäin. Katselin myös kardaanin lähtöä takamurikasta eteenpäin. Kardaani ei tule aivan kohtisuoraan murikkaan, pitäisikö tulla? Taka-akselissahan on kuitenkin kiinteät laput joita vasten jouset vastaavat joten kulma riippuu jousien muodosta joten siinä on vaikea ryssiä. Missä nyt mättää vai mättäkö ollenkaan?