Vaihtaa pienempi ahdin tai pakopesä.
Nuo hukkaportittomat työkone turbot on mitoitettu sellain että se saa laulaa 24/7 täysillä ilman että mitään laukeaa.
Pro turbon ukkeli sanoi joskus että melko hyvä nyrkkisääntö turbon hankinnassa on se että se kone mistä se on kotoisin on vaparina suunnilleen saman tehoinen mihin se turbo tulee.
Mulle ehdotteli eräs turbokorjaaja HJ-60 turboksi Schwizerin S100, jota käytetään Valmetin 4,4 litrasessa traktorissa, kun kyselin alhaalta mukaan lähtevää turboa.
Herää kuulemma alhaalta ja pitäs pelittää vielä 4000 kierroksillakin.
Mitättömän kokoselta näytti esim, Garretin GT32:sen tai Tojon CT26:sen vieressä.
Käytännössä kierrokset normiajossa pyörii 1000 - 2500 välillä, joissa rajoissa Vallussakin taitaa pyöriä, joten vois olla tuossa neuvossa vinha perä.
Mitä sanotte kannattasko tuommonen hyrrä laittaa?[/quote]