isto ok noi edelliset!
tässä vähän tilauslistaa mitä mä voisin ottaa
29mm levennyslaippoja 1sarja/4kpl
8mm levennyslaippoja 1sarja/4kpl
3mm pikkulaippoja 12kpl eli kuuteen etuperään
pikku tapilla olevia riipukkeita 2sarjaa/8kpl
isolla tapilla olevia riipukkeita 1sarja/4kpl
noi jos saat mulle heitettyä jemmaan niin soitan myöhemmin niin sovitaan hinnasta/toimituksesta.(vuosikokouseen rahat/tavara?)
joo ne pikku riipukkeet käy mulle suoraan tommosenaan,taka kiinikkeet bj rungossa menee jokatapauksessa uusiksi kun ei ne vakiona/ruosteisena kestä mitään.
noita isoja riipukkeita kokeilen sovitaa fj55,löydettii vänttisen kanssa neljäskin tojon puslakoko.
mä luulin että fj55 on samoilla puslilla kuin hj kunnes mikan pihalla purettii yhtä fj55 paljastui että 55 pusla on bj/hj välimuoto.
en ole kerennyt hommata fj55 orkkispuslaa että sais tapin koon varmistettua,kiikut oli vähä ruosteessa ettei saanut varmaa mittaa.
hj kokoset "ämpärimuovi" (ome)puslatkin kerkesin jo hommata,no ne vaihtoi jo omistajaa kohtuullisella tappiolla

tarpeettomana!.
ja sit vielä yksi kysymys onnistuisko tehä 8mm levystä n37cm olevat vannekeskiöt jossa olis n 60 mm keskireikä?
eli mulla on lumikoneeseen 15" kehät mutta keskiöt puuttuu,pulttijaon voisin porata itse.
jos toi onnistuu niin ilmoitan tarkemmat mitat,ja noitä ei tarvi pintakäsitellä!.
tossa noi kehät mihin ne keskiöt tarvis