Kuva Kuva

Bj perämurikka tietoa kaivataan

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

Hessu kirjoitti:Onko muuten fullfloatereita ollut edes avoimella perällä/kitkalukolla vai onko kaikki kytkettävillä lukoilla?
On ollut ainakin kitkalukollisia, täysin avoimista fullfoatereista en ole varma, mutta ei ainakaan kaikki ole kytkettävillä.
Avatar
Bj 40
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Loka 13, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja Bj 40 »

Kaverin hojakin fullfloateri on täysin avoin ja shimmisäätöinen.. Jotain eroo kai niissä on kun kerran tuollaisen fullfloaterin kytkettävää ei voi survoa tuohon bj:n perään, toisin päin kaiketi on mahdollista.? Joku sanoi että olis lukollinen mahdollista laittaa jos peränkuorista jyrsii jotain pois? Onko tietoa noista eroista?
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

IironSika kirjoitti:Eiköhän kuitenkin tarkempi keino ole laskea lautaspyörän hampaat ja jakaa luku pinionin hammasluvulla ;)
Pitää paikkansa, mutta tuohan on jo hifistelyä.. Kyllä sen erottaa, kieppuuko se alle vai yli neljä kierrosta.

Eikä tarvihe tervasin näpein pidellä sitä euromarketin laskinta, missä ei toimi kuin valuuttalaskin ja sekin latin ja korunan välillä..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

Se kytkettävällä lukolla oleva murikka vaatii pitkäpoorisen vetarin. Sopii siis vain FF-perään. Banjosta pitää ottaa pieni pala pois tiivistepinnasta, kun sulla on murikat vierekkäin, huomaat kyllä mistä kohdasta pitää ottaa.

Noita on laitettu aika paljon.
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Bj 40 kirjoitti:toisin päin kaiketi on mahdollista.?
Avoin ja kitka menee lukollisen tilalle ja voi laittaa pari putken pätkää niille pitkille pinnapulteille, joiden kohdalla oli lukon osat ja pysyy kyllä öljyt sisällä vaikka jättää tekemättäkin. Vetarien sokat pitää tietysti jättää myös pois.
#428
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Kyllä HJ:n avoimet perät on ainaki -81 kierresäädöllä, kitkasta en muista varmaksi, kytkettävä lukollinen on shimmeillä. Voi olla tuo avoinki vuosimalliriippuvainen, pitääpä tutkiskella.

Täyskevennettyyn käy kaikki, puolikevennettyyn ei saa kitkan sisään C-klipsejä eikä kytkettävälle vetaria.

Jos tuo ois puolikevennetystä niin pitäs olla tuohon ristitapin keskelle semmonen palikka, joka estää vetareita liikkumasta sisäänpäin.

Välityksen ja kaiken muun perusteella veikkaan BJ42:sta tai sitte siihen on vaihettu joskus laippa, jos se ei oo ollu muussa autossa, niin oisko kardaani uusittu ja samalla laippa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin