On ollut ainakin kitkalukollisia, täysin avoimista fullfoatereista en ole varma, mutta ei ainakaan kaikki ole kytkettävillä.Hessu kirjoitti:Onko muuten fullfloatereita ollut edes avoimella perällä/kitkalukolla vai onko kaikki kytkettävillä lukoilla?
Bj perämurikka tietoa kaivataan
Valvoja: Käyttäjä
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
Kaverin hojakin fullfloateri on täysin avoin ja shimmisäätöinen.. Jotain eroo kai niissä on kun kerran tuollaisen fullfloaterin kytkettävää ei voi survoa tuohon bj:n perään, toisin päin kaiketi on mahdollista.? Joku sanoi että olis lukollinen mahdollista laittaa jos peränkuorista jyrsii jotain pois? Onko tietoa noista eroista?
Pitää paikkansa, mutta tuohan on jo hifistelyä.. Kyllä sen erottaa, kieppuuko se alle vai yli neljä kierrosta.IironSika kirjoitti:Eiköhän kuitenkin tarkempi keino ole laskea lautaspyörän hampaat ja jakaa luku pinionin hammasluvulla
Eikä tarvihe tervasin näpein pidellä sitä euromarketin laskinta, missä ei toimi kuin valuuttalaskin ja sekin latin ja korunan välillä..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
Kyllä HJ:n avoimet perät on ainaki -81 kierresäädöllä, kitkasta en muista varmaksi, kytkettävä lukollinen on shimmeillä. Voi olla tuo avoinki vuosimalliriippuvainen, pitääpä tutkiskella.
Täyskevennettyyn käy kaikki, puolikevennettyyn ei saa kitkan sisään C-klipsejä eikä kytkettävälle vetaria.
Jos tuo ois puolikevennetystä niin pitäs olla tuohon ristitapin keskelle semmonen palikka, joka estää vetareita liikkumasta sisäänpäin.
Välityksen ja kaiken muun perusteella veikkaan BJ42:sta tai sitte siihen on vaihettu joskus laippa, jos se ei oo ollu muussa autossa, niin oisko kardaani uusittu ja samalla laippa.
Täyskevennettyyn käy kaikki, puolikevennettyyn ei saa kitkan sisään C-klipsejä eikä kytkettävälle vetaria.
Jos tuo ois puolikevennetystä niin pitäs olla tuohon ristitapin keskelle semmonen palikka, joka estää vetareita liikkumasta sisäänpäin.
Välityksen ja kaiken muun perusteella veikkaan BJ42:sta tai sitte siihen on vaihettu joskus laippa, jos se ei oo ollu muussa autossa, niin oisko kardaani uusittu ja samalla laippa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.