HJ60 kemppilukko? ja takajousten osto
Valvoja: Käyttäjä
HJ60 kemppilukko? ja takajousten osto
Olisko kellään kokemusta hitsatun lukon toiminnasta hj:n 60 etuakselilla, kestääkö ja toimiiko. saahan aksilan vapautettua navoista ja vedon pois? eikös hj61 lukotkin ole 100%?. Ja ostan hyväkuntoiset takajouset jos joltakulta löytyy?
Etuakselille ei kyllä kannata laittaa kemppiläistä...
Toi napishomma on aika hidas judenssi...
mettässä pitäs ajaa takatuupparina tai sit jatkuvasti etupää lukossa...
Toi etupään lukko tekee sitä et hojotin ei sit käänny millään ja murrokset on pirun tiukalla jatkuvassa "lukko"käytössä...
Toi napishomma on aika hidas judenssi...
mettässä pitäs ajaa takatuupparina tai sit jatkuvasti etupää lukossa...
Toi etupään lukko tekee sitä et hojotin ei sit käänny millään ja murrokset on pirun tiukalla jatkuvassa "lukko"käytössä...
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Käsittääkseni se onnistuu ihan perän vaihdolla, eli kitkalukkoperä sinne vaan. Näistä sitten varoituksen sana, jota on varoiteltu täällä ennenkin:
Jos ajat autolla "kadulla", napalukot kiinni, se voi kammeta kummasti mutkat suoriksi, eikä näin ollen ole suositeltava temppu. Toki jos ei "katu" ajoa tule, tai muistaa aina avata napalukot, niin no problem!
Jos ajat autolla "kadulla", napalukot kiinni, se voi kammeta kummasti mutkat suoriksi, eikä näin ollen ole suositeltava temppu. Toki jos ei "katu" ajoa tule, tai muistaa aina avata napalukot, niin no problem!
joo menee se takaperän kitka sinne eteen heittämällä,mun mielestä kitka edessä ei ole paha ajaa ollenkaan.
hilussa mulla on parivuotta ollut hiasen kitka edessä,pariin rautasikaan fj55 on myös varattu kitkamurikat eteen ne on bj42 takaperästä.(vaituu samalla 4,11 välitys)
saa nähdä miten noi kitkat jeesaa painavammassa autossa,hilussa niistä on löytynyt juuri se tarvittava lisäpito mitä siihen tarvinkin.
mun mielestä tolla etuperän kitkalla on kiva ajaa auto on tavallaan samallainen kokoajan,tiukassa paikassa kuitenkin antaa 35" pyörällä vähän myeten eikä riko mitään esim murrosta.
ainoana miinuspuolena pidän sammakonkudun köh siis lukkoperä öljyn hintaa n14€+- kun tavallista perä öljyä olen ostanut 20l ämpäreissä jää parieuroo litrahinnaksi.
joo laita sinne kitka,lock right,tai arb mutta älä missäännimessä hitsattua.
hilussa mulla on parivuotta ollut hiasen kitka edessä,pariin rautasikaan fj55 on myös varattu kitkamurikat eteen ne on bj42 takaperästä.(vaituu samalla 4,11 välitys)
saa nähdä miten noi kitkat jeesaa painavammassa autossa,hilussa niistä on löytynyt juuri se tarvittava lisäpito mitä siihen tarvinkin.
mun mielestä tolla etuperän kitkalla on kiva ajaa auto on tavallaan samallainen kokoajan,tiukassa paikassa kuitenkin antaa 35" pyörällä vähän myeten eikä riko mitään esim murrosta.
ainoana miinuspuolena pidän sammakonkudun köh siis lukkoperä öljyn hintaa n14€+- kun tavallista perä öljyä olen ostanut 20l ämpäreissä jää parieuroo litrahinnaksi.
joo laita sinne kitka,lock right,tai arb mutta älä missäännimessä hitsattua.
joo 4 vuotta vetelin hilulla ilman lukkoja,nyt on ne hiasen kitkat ollu siellä 2 vuotta.
en ole päivääkään katunu niiden sinne laittoa!,kyllä hiluxin ajoominaisuudet parani kohisten.
tää vaihtoehto riitti ainakin mulle,hilua nyt on aika kohtuullista viedä metsässä lukottamanakin.
ja kun on lukottamaan autoon tottunut niin tietää jo aika tarkkaan auton "rajat" minne sillä kannattaa yrittää jos ei hinausapua ole lähellä.
itselle sen auton kuitenkin rakentaa ja jos siihen vielä sattuu olee suhkoht tyytyväinen niin se on hyvä.
mulla on 5autoa ei pudjetti riitä millään ostamaan 10kpl arbin lukkoja ja tykotarpeita.
on ihan vain tyydyttävä kitkoihin,lock right,aussie locker lukkoihin.
en ole päivääkään katunu niiden sinne laittoa!,kyllä hiluxin ajoominaisuudet parani kohisten.
tää vaihtoehto riitti ainakin mulle,hilua nyt on aika kohtuullista viedä metsässä lukottamanakin.
ja kun on lukottamaan autoon tottunut niin tietää jo aika tarkkaan auton "rajat" minne sillä kannattaa yrittää jos ei hinausapua ole lähellä.
itselle sen auton kuitenkin rakentaa ja jos siihen vielä sattuu olee suhkoht tyytyväinen niin se on hyvä.
mulla on 5autoa ei pudjetti riitä millään ostamaan 10kpl arbin lukkoja ja tykotarpeita.
on ihan vain tyydyttävä kitkoihin,lock right,aussie locker lukkoihin.
onkos toi 14€ nyt litrahinta vai mikä? ajattelin vaan kun mulla vielä oli kitka takana käytin siellä teboilin lsd ööliä joka maksaa tällä hetkellä paikallises 4€ litra ja tavallinen 3,75€. hinnat tarkastettu eilen.jjtp kirjoitti: ainoana miinuspuolena pidän sammakonkudun köh siis lukkoperä öljyn hintaa n14€+- kun tavallista perä öljyä olen ostanut 20l ämpäreissä jää parieuroo litrahinnaksi.
Vai onko toi teboili jotain "lume"lukkoperäöljyä..
1987 LJ70
Tuli tuossa mieleen, että jos joku haluaa testailla sitä kemppiläisen toimintaa niin mulla olis hyllyssä joutilaana kemppiläinen murikka.
Sehän passaa Berttaan ja Hoijakkaan. Sen saa mäyräkoiralla omakseen tai vaikka lainaan.
Eipähän tarvi särkeä sitä omaa toimivaa perää. Saa laittaa hyllystä takaisin sitten sen alkuperäisen.
Se kemppiläinen on nimittäin pepusta....
- jm
Sehän passaa Berttaan ja Hoijakkaan. Sen saa mäyräkoiralla omakseen tai vaikka lainaan.
Eipähän tarvi särkeä sitä omaa toimivaa perää. Saa laittaa hyllystä takaisin sitten sen alkuperäisen.
Se kemppiläinen on nimittäin pepusta....
- jm
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.