PETEBJ75 kirjoitti:Samaan aikaan kuin lyöt niin pidät vaikka rautakangella jännitystä päällä.
PETEBJ75 kirjoitti:Mulla on ollu aina vehkeet niin jumissa ettei noista ulosvetäjistä ole ollu koskaan mitään hyötyä
Tuolla ulosvetäjällä voi myös pitää sitä esijännitystä yllä kun lekalla koputtelee sitä niveltä.
Itse hankin joskus tuollaisen ulsovetäjän, muistaakseni Biltemasta 6,99€. Sen jälkeen ei ole tarvinnut tuskailla noiden vasaroiden kanssa raidetangon päitä irroitettaessa.
Mutta tokihan todelliseen harrastukseen kuuluu myös se, että keksitään työn toteuttamiseen uusia innovatiivisia tapoja, sen sijaan että homma tehtäisiin kuten se (normaalisti) kuuluisi tehdä... Eipä siinä, kyllä aika monta kertaa pääsee helpommalla, kun käyttää lekaa ja rautakankea apuna.
Toisaalta sekin nostaa verenpainetta, kun avaa esim. etupyörän napaa ja huomaa että joku on päättänyt kiristää pyöränlaakerin taltalla ja vasaralla, niin että mutterin päälle ei mene 54mm avain eikä mikään muukaan työkalu.