Teiskon reissun jälkeen asennetaan ne ja sitten vähenee edes hieman kiire kabinissa ja kytkimen luistattaminen

Valvoja: Käyttäjä
Anonymous kirjoitti:Minkähän arvosia noi simmit on meinaan paksuudeltaan.
Jos lonkalta heitän niin noihin välityksiin menee noin 2mm toiselle ja 4mm toiselle puolelle.
Koska 4.88 menee alta 2 ja yli 4.
Kun taas vakiossa 3.77 on noin 3.1 ja 3.9.
Onhan sekin ollut mielessä, mutta halusin ensin saada maastoajettavuuden hieman paremmaksi ja myös maantielle "kiihtyvyys"/vääntävyys paremmaksi isommilla renkailla.Jollapaku kirjoitti:Ja vielä kun alkaa suomesta saamaan välityssarjaa jakikseen niin a´vot![]()
Anonymous kirjoitti:Onkos muita foorumilaisia joilla hojoon laitettu 4.56 tai hitaampia välityksiä?
Mulla on ollut takaperä auki pinioni laakereiden vaihdon vuoksi, mutta onko täällä kellään jotain varoituksia/vinkkejä asennukseen, kun välitys muuttuu.
t. SLCK #68
#52[/quote]Anonymous kirjoitti:Anonymous kirjoitti:Onkos muita foorumilaisia joilla hojoon laitettu 4.56 tai hitaampia välityksiä?
Mulla on ollut takaperä auki pinioni laakereiden vaihdon vuoksi, mutta onko täällä kellään jotain varoituksia/vinkkejä asennukseen, kun välitys muuttuu.
t. SLCK #68
löytyy 4.88 ja alle 35":lla on todella ikävä ajaa.
33":lla noin 100km nopeudella tahko takoo tollasta 3000rpm:ää
Millä tavalla 4.88 on 35":lla ikävä ajettava?hector kirjoitti:#52Anonymous kirjoitti:Anonymous kirjoitti:Onkos muita foorumilaisia joilla hojoon laitettu 4.56 tai hitaampia välityksiä?
t. SLCK #68
löytyy 4.88 ja alle 35":lla on todella ikävä ajaa.
33":lla noin 100km nopeudella tahko takoo tollasta 3000rpm:ää