Land Cruiser KDJ120 / GRJ120 (J12) pakettiautona
Valvoja: Käyttäjä
Land Cruiser KDJ120 / GRJ120 (J12) pakettiautona
Onko tästä kenelläkään täällä kokemusta? Onko tosiaan noin helposti toteutettavissa..?
http://www.ake.fi/pdf/Land%20Cruiser%20 ... autona.pdf
http://www.ake.fi/pdf/Land%20Cruiser%20 ... autona.pdf
Re: Land Cruiser KDJ120 / GRJ120 (J12) pakettiautona
On, ja helpomminkin; takavöitä ei tarvitse poistaa 3. riviltä.hj6084 kirjoitti:Onko tästä kenelläkään täällä kokemusta? Onko tosiaan noin helposti toteutettavissa..?
http://www.ake.fi/pdf/Land%20Cruiser%20 ... autona.pdf
Mutta, tuohon aikaan kun ko. ohje on väännetty, autosta saatiin pieniveroinen paku pehmeillä takapenkeillä. Nyt ko. muutoksen jälkeen autolle juoksee aivan yhtä isot verot + max. nopeus on 100 km/h. Vakuutusmaksut lasketaan eri kaavalla, joten niissä voi olla eroja.
2. rivin takapenkki vielä pois, niin sitten päästään pienelle d-verolle.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Taitaa olla lähinnä Norjaa varten Toyotalla ihan varaosanumerolla 120-sarjalaiseen paksu teräksinen lattian jatke/etulippa takajalkatilan/takaistuimen kohdalle.pertsa kirjoitti:Täälä Norjassa on melkein kaikki LC120 rekisteröity pakettiautoksi 2 hengelle.Ne on 300 000Nkr halvempia kun ei tarvi maksaa veroja ja 10 vuoden kuluttua saa reg. henkilö autoksi ilman veroja
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Joo näihin tulee lattia jalkatilaan ja verkkoseinä etupenkien taakseja katonverhusta nostetaan joku cm ylös.Se tavaratila pitää olla 140cm pitkä 105cm korkea ja 90cm leveä ennen kuin saa auton pienemällä verolla
Jos on 1cm alle mitan niin täys henkilöautovero niin sitä verkkoseinää ei kannata taaksepäin siirtää vaikka ois ahdasta etupenkillä.Norjan tulli pitää ratsioita tiellä ja mittaavt että tavaratilaa ei ole muutettu 


Kyllä Norjassa töitä löytyy jos on työ haluja.2008 mulla oli yli 300 työpäivääA-P kirjoitti:Nythän mää muistinkin, että Norjahan se olikin se maa mihin mun tartti muuttaa. Alanvaihto: hoitsuopistoon, ja sitten... Vai vieläkös sinne tarvittiin hoitsuja Suomesta?


- Janne Hartikainen
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ti Marras 17, 2009 12:12 pm
Aivan kuten -MaTTi- tuossa hieman aiemmin ennättikin sanomaan, kyllä pientä säästöä pakettiautona syntyisi, mutta vain vakuutusmaksun osalta.
Tässä lainaus hänen tekstistään:
Mutta, tuohon aikaan kun ko. ohje on väännetty, autosta saatiin
pieniveroinen paku pehmeillä takapenkeillä. Nyt ko. muutoksen jälkeen autolle juoksee aivan yhtä isot verot + max. nopeus on 100 km/h. Vakuutusmaksut lasketaan eri kaavalla, joten niissä voi olla eroja.
2. rivin takapenkki vielä pois, niin sitten päästään pienelle d-verolle.
Että semmoista
Tässä lainaus hänen tekstistään:
Mutta, tuohon aikaan kun ko. ohje on väännetty, autosta saatiin
pieniveroinen paku pehmeillä takapenkeillä. Nyt ko. muutoksen jälkeen autolle juoksee aivan yhtä isot verot + max. nopeus on 100 km/h. Vakuutusmaksut lasketaan eri kaavalla, joten niissä voi olla eroja.
2. rivin takapenkki vielä pois, niin sitten päästään pienelle d-verolle.
Että semmoista
