Kansi lähtee tänään tilaukseen. Kiitos purkuohjeesta. Mietityttää vaan riittääkö taidot? Olen kyllä tehnyt kansirempat diesel 309 pösöön ja bensa orioniin. Vanhan colognenkin olen purkanut atomeiksi ja saanu vielä pelaamaan. Tässä myllyssä on vaan huomattavan paljon enemmän liikkuvia osia...
onsekone kirjoitti:
Tekeekö tuolla vanhalla kannella mitään? Minkähän arvoisia olisi myydä osat kotimaan markkinoille? Samoissa hinnoissa oli kannet kun sinullakin.
Ei tee ja sen takasin lahettaminen maksaa enemman kuin tuo 50£ pantti
PETEBJ75 kirjoitti:
Ei tee ja sen takasin lahettaminen maksaa enemman kuin tuo 50£ pantti
Eipä muuten välttämättä maksa, ja en tiedä maksaisko mitään, ebayn ilmossa kun on teksti: "We cover the courier costs to get the return unit back".
Tilasin keväällä kytkinpaketin (sis. vauhtipyörän) Englannista, rahtikulut kotipihalle tuotuna oli reilut 30€ 22 kg:n paketista. Itse netin kautta hommasin kuljetuksen ja Visalla maksoin. Kyseinen taho www.interparcel.co.uk toimii sujuvasti ja edullisesti. Pari muutakin laatikkoa sieltä tullut kesän mittaan DHL:n kuskaamana.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
koskahan sitä saa vaihtaa itse ton kannen?ei aineskaa ole viel ilmoitellut mitään!sitä ku luuli pääsevänsä l-sarjan kansi ym muu vammasist paskoist eroon mut ei sittenkää...
pulu kirjoitti:koskahan sitä saa vaihtaa itse ton kannen?ei aineskaa ole viel ilmoitellut mitään!sitä ku luuli pääsevänsä l-sarjan kansi ym muu vammasist paskoist eroon mut ei sittenkää...
Kyllä sä sen rikki vielä saat. Ota varalta hyllyyn oottamaan ehyt, niin ei tuu pitempää seisokkia sitten.
Mun ex-4Runnerilla sain kelattua ennen myyntiä jotai 325tkm lukemat, eikä siinä vielä oltu kanteen koskettu. Tai mistä sitä tietää jos joku gyntheri olis siihen sen jo aikoinaan vaihtanu.
SLCK #65
Nyt ukot ruotuun! Täähän alkaa haiskahtaa jo 1KZ-myllyn solvaamiselta. 1KZ-T(E) pata on erittäin hyvä ellei täydellinen 70- ja 90-sarjan Cruisereihin. Vääntää ja kehittää tarpeeksi, eikä jyristele (2 ratasvälitteistä tasapainotusakselia).
SLCK #65
Kansi tuli tänään. Ilman ongelmia muuten mutta tutkiessa tipahti yksi venttiilin pidin (valve keeper) imupuolelta. Laitoin kyssärin myyjälle että onko mahollista että yhdestä venttiilistä puuttuu toinen pidin. Veikkaisin että mekaanikolla on kasatessa pudonnut ylimääräinen kannen sopukoihin eikä ole viitsinyt etsiä/huomannut.