Kuva Kuva

3,0TD

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

onsekone
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 9:29 am
Paikkakunta: Holholandia

Viesti Kirjoittaja onsekone »

Kansi lähtee tänään tilaukseen. Kiitos purkuohjeesta. Mietityttää vaan riittääkö taidot? Olen kyllä tehnyt kansirempat diesel 309 pösöön ja bensa orioniin. Vanhan colognenkin olen purkanut atomeiksi ja saanu vielä pelaamaan. Tässä myllyssä on vaan huomattavan paljon enemmän liikkuvia osia...
onsekone
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 9:29 am
Paikkakunta: Holholandia

Viesti Kirjoittaja onsekone »

-MaTTi- kirjoitti: (en laittanu vanhaa takaisin vaan maksoin £50 pantin)
Tekeekö tuolla vanhalla kannella mitään? Minkähän arvoisia olisi myydä osat kotimaan markkinoille? Samoissa hinnoissa oli kannet kun sinullakin.
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

onsekone kirjoitti: Tekeekö tuolla vanhalla kannella mitään? Minkähän arvoisia olisi myydä osat kotimaan markkinoille? Samoissa hinnoissa oli kannet kun sinullakin.
Ei tee ja sen takasin lahettaminen maksaa enemman kuin tuo 50£ pantti
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1603
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

PETEBJ75 kirjoitti: Ei tee ja sen takasin lahettaminen maksaa enemman kuin tuo 50£ pantti
Eipä muuten välttämättä maksa, ja en tiedä maksaisko mitään, ebayn ilmossa kun on teksti: "We cover the courier costs to get the return unit back".

Tilasin keväällä kytkinpaketin (sis. vauhtipyörän) Englannista, rahtikulut kotipihalle tuotuna oli reilut 30€ 22 kg:n paketista. Itse netin kautta hommasin kuljetuksen ja Visalla maksoin. Kyseinen taho www.interparcel.co.uk toimii sujuvasti ja edullisesti. Pari muutakin laatikkoa sieltä tullut kesän mittaan DHL:n kuskaamana.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Hyvat hinnat. (Meilla on firman sopimus hinnat noin 6-7 eur/kg kuriireilla)
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
pulu
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

koskahan sitä saa vaihtaa itse ton kannen?ei aineskaa ole viel ilmoitellut mitään!sitä ku luuli pääsevänsä l-sarjan kansi ym muu vammasist paskoist eroon mut ei sittenkää...
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

pulu kirjoitti:sitä ku luuli pääsevänsä l-sarjan kansi ym muu vammasist paskoist eroon mut ei sittenkää...
:wink: :lol: :lol:
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1603
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

pulu kirjoitti:koskahan sitä saa vaihtaa itse ton kannen?ei aineskaa ole viel ilmoitellut mitään!sitä ku luuli pääsevänsä l-sarjan kansi ym muu vammasist paskoist eroon mut ei sittenkää...
Kyllä sä sen rikki vielä saat. :D Ota varalta hyllyyn oottamaan ehyt, niin ei tuu pitempää seisokkia sitten.

Mun ex-4Runnerilla sain kelattua ennen myyntiä jotai 325tkm lukemat, eikä siinä vielä oltu kanteen koskettu. Tai mistä sitä tietää jos joku gyntheri olis siihen sen jo aikoinaan vaihtanu.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
pulu
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

taidanki sit nostaa keulalle ton pommin varman 2h moottorin jos toi laukee... :idea:
burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja burton »

pulu kirjoitti:taidanki sit nostaa keulalle ton pommin varman 2h moottorin jos toi laukee... :idea:
olisit jo uskonu vuos sitte ku sanoin:)
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Vaan väkisin halus kokeilla tuota K-sarjan L-moottoria... :lol:
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1603
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

IironSika kirjoitti:Vaan väkisin halus kokeilla tuota K-sarjan L-moottoria... :lol:
Nyt ukot ruotuun! :P Täähän alkaa haiskahtaa jo 1KZ-myllyn solvaamiselta. 1KZ-T(E) pata on erittäin hyvä ellei täydellinen 70- ja 90-sarjan Cruisereihin. Vääntää ja kehittää tarpeeksi, eikä jyristele (2 ratasvälitteistä tasapainotusakselia).
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
pulu
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

vai ei jyristele..kyl toi on sellai vatkaaja,kaikki kiinike kumit on uusia ja kyl toi tärisee!
burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja burton »

siis kyllähän ainoat OIKEAT toyotan kiisseli koneet B ja H sarjan ikiliikkujat :D
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
onsekone
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 9:29 am
Paikkakunta: Holholandia

Viesti Kirjoittaja onsekone »

Kansi tuli tänään. Ilman ongelmia muuten mutta tutkiessa tipahti yksi venttiilin pidin (valve keeper) imupuolelta. Laitoin kyssärin myyjälle että onko mahollista että yhdestä venttiilistä puuttuu toinen pidin. Veikkaisin että mekaanikolla on kasatessa pudonnut ylimääräinen kannen sopukoihin eikä ole viitsinyt etsiä/huomannut.
Vastaa Viestiin