Kyllä se kestääJul kirjoitti:Pitää käyttää siellä dynamossa ja katsoa tarviinko muita lappuja.
Joutessani sipistelin tuon pakosarjan nätiksi, saa vaan nähdä miten kestää saumat lämpömuutoksia, tuo on nimittäin migillä liitelty. Pitää rakentaa vielä joku tuki tuolle turbolle alhaaltapäin, niin vähentää rasitusta pakosatsille.
J45 pick-up:ien tarinaa vuodesta 2005
Valvoja: Käyttäjä
Toivottavasti. tulee tuo turbo aika kauas moottorista, joten rasitus pakosarjalle on melkomoinen. Tarkoitus oli alkujaan hitsata kaasulla nuo saumat, mutten saanut pilliä käyttöön hitsaushetkellä.JIIHAA kirjoitti:Kyllä se kestääJul kirjoitti:Pitää käyttää siellä dynamossa ja katsoa tarviinko muita lappuja.
Joutessani sipistelin tuon pakosarjan nätiksi, saa vaan nähdä miten kestää saumat lämpömuutoksia, tuo on nimittäin migillä liitelty. Pitää rakentaa vielä joku tuki tuolle turbolle alhaaltapäin, niin vähentää rasitusta pakosatsille.
BJ75 1987
# 274
# 274
Olisit kysyny,mää tiedän et mutikka ei pidä jäällä...siitä on kyllä puhuttu aikasemmin.Jul kirjoitti:...niin, tästä on kysymys, kännykkäkuvia vartti Ruiserin katolleenkäännön jälkeen:Tuppu kirjoitti: Otan Jul osaa...
Ei kannata ajaa mutikoilla talvikelissä, ne ei pidä jäällä.
Nyt kyllä harmitta!!!!!Osaan otot koko klupin puolsta!
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Hitto soikoon, varmasti syö miestä.
Kaikesta huolimatta hyvä muistutus meille kaikille Turvavyön käytön tärkeydestä !
Tuollainen tilanne tulee niin nopeasti, että ei useinkaan ennätä edes huomata kun vasta äkkipysähdyksen jälkeen havahtuessaan. (ei mitenkään mukava tilanne vilkkaasti liikennöidyllä moottoritiellä, omakohtaista kokemusta nuoruusvuosilta valitettavasti on)
Ja eiväthän kaikki "arvet edes näy päälle päin".
Mutta kun omaat erinomaiset kädentaidot, niin eiköhän autokin pian taas nouse uuteen kukoistukseen!
Voimaa ja vääntöä puolestaan näyttää nykyisin olevan riittävästi, pitoa hieman vähemmän...
Kaikesta huolimatta hyvä muistutus meille kaikille Turvavyön käytön tärkeydestä !
Tuollainen tilanne tulee niin nopeasti, että ei useinkaan ennätä edes huomata kun vasta äkkipysähdyksen jälkeen havahtuessaan. (ei mitenkään mukava tilanne vilkkaasti liikennöidyllä moottoritiellä, omakohtaista kokemusta nuoruusvuosilta valitettavasti on)
Ja eiväthän kaikki "arvet edes näy päälle päin".
Mutta kun omaat erinomaiset kädentaidot, niin eiköhän autokin pian taas nouse uuteen kukoistukseen!
Voimaa ja vääntöä puolestaan näyttää nykyisin olevan riittävästi, pitoa hieman vähemmän...
Hyvä muistutus tosiaan! Enpä taidakkaan haaveilla mitään nappularenkaita niin pienten, mutta niin luotettavien nokialaisten nastojen tilalle.
Mutta jos omahyväisesti ajattelee, niin kuvallinen reportaasi korjaavista toimenpiteistä on vissi mukavaa seurattavaa.
Mutta jos omahyväisesti ajattelee, niin kuvallinen reportaasi korjaavista toimenpiteistä on vissi mukavaa seurattavaa.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Korvausarviota varten pitäisi löytää maailmalta joitakin uusien osien hintoja. Löytyykö mistään uusia peltiovia?? Tuo Heritage sheetmetal näyttäs viettävän hiljaiseloa... entäs muualla? Entä kattovaihtoehdot (muualla kuin näissä: http://www.roycreations.com , http://www.ozeastfibreglass4wd.com.au/). Täältähän taisi joku viritellä tilausta, lieneekö onnistunut http://www.citroa.com/ ?
Linkit esiin!
Linkit esiin!
BJ75 1987
# 274
# 274
No voi paska... onneks ei käynyt kuskille vissiin kovinkaan pahasti, peltiä ja rotteloita saa uusia, ihmisten kanssa vähän eri juttu...
tuolla näytti kanssa olevan katto pikuppiin: http://www.megastore4x4.pt/Catalogo%204 ... vidro.html
tuolla näytti kanssa olevan katto pikuppiin: http://www.megastore4x4.pt/Catalogo%204 ... vidro.html
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"