33-35 ero?
Valvoja: Käyttäjä
33-35 ero?
rasittaako 35 " paljonkin enemmän kytkintä ynm. verrattuna 33" sis.bj-42
ei se kytkintä rassa jos ei luistata, murrokset enemmänkin rasittuu. Niin ja tietenkin laatikko sinällään mikäli perien välityksille ei tee jotain ja samalla muukin voiman siirtoon liittyvä, eli pienillä kierroksilla ei kannata junnata. Joskus olen kuullut olleen ongelmia vaihdelaatikon voitelun kanssa. Toiska ei aina alhaisilla kierroksilla voitele laatikkoa riittävästi, siksikin perien välitys kannattaa samalla tsekata jos mielit 35" renkaita. Säästyy mahdollisesti laatikko rempalta. AKE perkule vaan on tiukka noiden 35" satsien perään. Pitää vissiin olla nykyään todella hyvät perusteet poikkeusluvalle.
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
BJ aksuloihin 33-35/12,5 on sopiva rengaskoko. Siitä sivulle- tai ylöspäin alkaa rikkoa tavaraa. Ja 35 tuumaisilla on vielä jäljellä optio ajotaidolle.
Ja yleinen murrosten kilkkaussyy on 100% etulukko. Sen kun osaa silloin tällöin unohtaa pois päältä niin murroksetkin kestää.
Itse olen "2-vetoisella" (BJ42) antanut huolella monoa 33 ja 35" karkeakuvioisille ja ei ole ollut murheita rikkinäisistä osista.
Ja yleinen murrosten kilkkaussyy on 100% etulukko. Sen kun osaa silloin tällöin unohtaa pois päältä niin murroksetkin kestää.
Itse olen "2-vetoisella" (BJ42) antanut huolella monoa 33 ja 35" karkeakuvioisille ja ei ole ollut murheita rikkinäisistä osista.
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28