Kuva Kuva

33-35 ero?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

33-35 ero?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

rasittaako 35 " paljonkin enemmän kytkintä ynm. verrattuna 33" sis.bj-42
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

ei se kytkintä rassa jos ei luistata, murrokset enemmänkin rasittuu. Niin ja tietenkin laatikko sinällään mikäli perien välityksille ei tee jotain ja samalla muukin voiman siirtoon liittyvä, eli pienillä kierroksilla ei kannata junnata. Joskus olen kuullut olleen ongelmia vaihdelaatikon voitelun kanssa. Toiska ei aina alhaisilla kierroksilla voitele laatikkoa riittävästi, siksikin perien välitys kannattaa samalla tsekata jos mielit 35" renkaita. Säästyy mahdollisesti laatikko rempalta. AKE perkule vaan on tiukka noiden 35" satsien perään. Pitää vissiin olla nykyään todella hyvät perusteet poikkeusluvalle.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

vahvaa tulkintaa
mitä isompi gummi sitä hauskenpaa!!
Bjhjchmod

Viesti Kirjoittaja Bjhjchmod »

Järkevällä käytöllä ainakin Bj kestää 38":kin ja kemppilukolla, laiskaksi vaan menee vakiona. Näin siis tekniikan puolesta
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

BJ aksuloihin 33-35/12,5 on sopiva rengaskoko. Siitä sivulle- tai ylöspäin alkaa rikkoa tavaraa. Ja 35 tuumaisilla on vielä jäljellä optio ajotaidolle.

Ja yleinen murrosten kilkkaussyy on 100% etulukko. Sen kun osaa silloin tällöin unohtaa pois päältä niin murroksetkin kestää.

Itse olen "2-vetoisella" (BJ42) antanut huolella monoa 33 ja 35" karkeakuvioisille ja ei ole ollut murheita rikkinäisistä osista.
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
Vastaa Viestiin