Kuva Kuva

outo ääni ja edic relettä lainaan

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

jep

outo ääni ja edic relettä lainaan

Viesti Kirjoittaja jep »

Ihme ääntä alkanu bj pitämään pintakaasulla ajaessa. Hankala muuttaa ääni sanoiksi, mutta semmonen plörinämäinen säksätys lievällä kolinalla olisi kyseessä. Säädin venttiilit ja ääni muuttui vain epäilyttävämmäksi. Pitäisikö käydä venttiilit uudestaan läpi vai mikähän siellä mahtaa äännellä?

Ja olisikos jollain lainata toimivaa edic relettä sen verran, että pääsis testaamaan onko edicin pätkimisvika releessä?
meibi bus home
Arwi

Viesti Kirjoittaja Arwi »

Eiköös se selviä kun irrotat tangon.
SLCK#419
- MMC -
-MAC-
Kuva
jep

Viesti Kirjoittaja jep »

Arwi kirjoitti:Eiköös se selviä kun irrotat tangon.
Kyllähän sillä saa loppumaan koneen pätkimisen, mutta rele napsuu silti, eikä sitä oikein jaksa kuunnella pidemmillä matkoilla...
meibi bus home
OPA

Viesti Kirjoittaja OPA »

öljynpaine anturi ja sen liitos.?. minulla rele kans naksuu mutta kun vetää edic nappulasta nii loppuu se pelleily. minulla ei kylläkään ole koko edicin moottoria ...
OPA
Offroad Kainuu Ry/KAMK Ry
jep

Viesti Kirjoittaja jep »

Anturin johtoon on vaihdettu uusi liitin ja naksuminen jatkuu vaikka anturin johto on molemmista päistä irti. Mikäs tuo edic nappula on? Ei mulla ainakaan oo semmosta...
meibi bus home
Arwi

Viesti Kirjoittaja Arwi »

Arvailu linjalle lähden mutta itellä kokemusta vastaavasta kun johtosulakkeen ikä tuli täyteen. Eli jos Bj:ssäkin semmoset on niin ootko kuntoo kattellu?
SLCK#419
- MMC -
-MAC-
Kuva
jep

Viesti Kirjoittaja jep »

En oo bj:stä löytänyt sulakkeita mistään muualta kuin sulakerasiasta, vaikka sähkökaavioiden mukaan niitä pitäisi muuallakin olla. Mistähän päin niitä pitäisi etsiä? Konehuoneen puolella ei ainakaan ole yhtään sulaketta, vaikka siellä pitäisi kuulemma jotain ampeerimittarin ym. sulakkeita jossain olla...
meibi bus home
Luigi81

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

jep kirjoitti:En oo bj:stä löytänyt sulakkeita mistään muualta kuin sulakerasiasta, vaikka sähkökaavioiden mukaan niitä pitäisi muuallakin olla. Mistähän päin niitä pitäisi etsiä? Konehuoneen puolella ei ainakaan ole yhtään sulaketta, vaikka siellä pitäisi kuulemma jotain ampeerimittarin ym. sulakkeita jossain olla...
Villi veikkaus;
Näkyykö n.10cm päässä akulta lähtevässä virtapiuhassa mötiköitä joissa vois olla sulake sisällä?
railai at surffi.net
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Eikä ne johtosulakkeet ees näytä sulakkeilta, vaan on semmoset 10 sentin johdonpätkät liittimien välissä.

Moottorin kyljestä kannattaa koittaa vetää maadoitusjohto suoraan sinne EDIC-releelle.

Mulla oli johtosarjasta kuoria rikki, maadoittavat asentotunnistimen piuhat otti välillä maahan väärästä kohtaa, jolloin rele ei tienny että moottori on oikeassa asennossa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin