outo ääni ja edic relettä lainaan
Valvoja: Käyttäjä
outo ääni ja edic relettä lainaan
Ihme ääntä alkanu bj pitämään pintakaasulla ajaessa. Hankala muuttaa ääni sanoiksi, mutta semmonen plörinämäinen säksätys lievällä kolinalla olisi kyseessä. Säädin venttiilit ja ääni muuttui vain epäilyttävämmäksi. Pitäisikö käydä venttiilit uudestaan läpi vai mikähän siellä mahtaa äännellä?
Ja olisikos jollain lainata toimivaa edic relettä sen verran, että pääsis testaamaan onko edicin pätkimisvika releessä?
Ja olisikos jollain lainata toimivaa edic relettä sen verran, että pääsis testaamaan onko edicin pätkimisvika releessä?
meibi bus home
En oo bj:stä löytänyt sulakkeita mistään muualta kuin sulakerasiasta, vaikka sähkökaavioiden mukaan niitä pitäisi muuallakin olla. Mistähän päin niitä pitäisi etsiä? Konehuoneen puolella ei ainakaan ole yhtään sulaketta, vaikka siellä pitäisi kuulemma jotain ampeerimittarin ym. sulakkeita jossain olla...
meibi bus home
Villi veikkaus;jep kirjoitti:En oo bj:stä löytänyt sulakkeita mistään muualta kuin sulakerasiasta, vaikka sähkökaavioiden mukaan niitä pitäisi muuallakin olla. Mistähän päin niitä pitäisi etsiä? Konehuoneen puolella ei ainakaan ole yhtään sulaketta, vaikka siellä pitäisi kuulemma jotain ampeerimittarin ym. sulakkeita jossain olla...
Näkyykö n.10cm päässä akulta lähtevässä virtapiuhassa mötiköitä joissa vois olla sulake sisällä?
railai at surffi.net
Eikä ne johtosulakkeet ees näytä sulakkeilta, vaan on semmoset 10 sentin johdonpätkät liittimien välissä.
Moottorin kyljestä kannattaa koittaa vetää maadoitusjohto suoraan sinne EDIC-releelle.
Mulla oli johtosarjasta kuoria rikki, maadoittavat asentotunnistimen piuhat otti välillä maahan väärästä kohtaa, jolloin rele ei tienny että moottori on oikeassa asennossa.
Moottorin kyljestä kannattaa koittaa vetää maadoitusjohto suoraan sinne EDIC-releelle.
Mulla oli johtosarjasta kuoria rikki, maadoittavat asentotunnistimen piuhat otti välillä maahan väärästä kohtaa, jolloin rele ei tienny että moottori on oikeassa asennossa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.