Kuva Kuva

Shackle reversal HJ

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja burton »

apunorrat käännetty ja yhdet lehdet lisäsin, EI TULLU HYVÄ!!! nousi liikaa eli otetaa taas yhdet pois ja laitetetaa toisen malliset tilalle.
Sitte pari kuvaa tosta kötöksestä:

keula tunkin varassa, aiemmin pakat meni vielä suoremmiks. tosin keulalta puuttuu syyläri, vinssin vaijeri, akut yms, et tulee painumaan vielä tai sit vaihdellaa taas lehtiä.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=11632

apparin puolelta jousen etukiinnitys, tein hätäsesti tollasen tuen, jos vaikka kestäis paremmin
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=11630

tais olla kuskin puolen takaapää. puslapesät on aivan rungossa kiinni ja jousten väliä on levitetty n.80mm, siks on myös melkein rungosta ohi.
riiput on muistaakseni 20mm pidemmät kuin vakiot, mutta jousen ja riipun yläpään kiinnitys väli on muistaakseni 40mm kapeempi. Kuvassa jousi on lähes maximin ulkona, ilman akselia.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=11631



sitkeestä yrittämisestä huolimatta en kuvia saanu suoraa tänne tuolta palstan galleriasta, ja jostain lueskelin et siinä on jotai ongelmia? puhuttii jostai softasta yms josta en tajua yhtää mitää.

HUOM!!! koko hässäkkä on vielä kehitys asteella, mutta kyllä tuo epoksi maali palaa sitten ihanasti :D

ja ennen ku joku kysyy miks tuo ohjaus varsi on poikki niin vastaus siihen: kun ei ajattele ja vain tekee niin se menee vit.... ja sitte pitää purkaa ja tuo %&?@ varsi oli tiellä niin se sitte sai rälläkkää. joo ja tehostin rojektia pukkaa kans...
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1603
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

burton kirjoitti:apunorrat käännetty ja yhdet lehdet lisäsin, EI TULLU HYVÄ!!! nousi liikaa eli otetaa taas yhdet pois ja laitetetaa toisen malliset tilalle.
Sitte pari kuvaa tosta kötöksestä:

keula tunkin varassa, aiemmin pakat meni vielä suoremmiks. tosin keulalta puuttuu syyläri, vinssin vaijeri, akut yms, et tulee painumaan vielä tai sit vaihdellaa taas lehtiä.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=11632
:eek: Ootko miettiny yhtään tota caster-kulmaa?!? Aivan poskettomasti väärään suuntaan (negatiivista). Varmasti aika villi ajettava.

Napoja kääntämään!
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja burton »

-MaTTi- kirjoitti:
burton kirjoitti:apunorrat käännetty ja yhdet lehdet lisäsin, EI TULLU HYVÄ!!! nousi liikaa eli otetaa taas yhdet pois ja laitetetaa toisen malliset tilalle.
Sitte pari kuvaa tosta kötöksestä:

keula tunkin varassa, aiemmin pakat meni vielä suoremmiks. tosin keulalta puuttuu syyläri, vinssin vaijeri, akut yms, et tulee painumaan vielä tai sit vaihdellaa taas lehtiä.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=11632
:eek: Ootko miettiny yhtään tota caster-kulmaa?!? Aivan poskettomasti väärään suuntaan (negatiivista). Varmasti aika villi ajettava.

Napoja kääntämään!
käännön rajoittimet ja maalit on putsattu pois, se on seuraavaks ohjelmassa.

No mut eihän sitä tuosta kuvasta huomaakaan, joo mut kyllä käännetää!
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
Vastaa Viestiin