Kuva Kuva

Lukkoperät ei toimi hj 60?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4333
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

hojo61 kirjoitti:kyllä nyt perkele helpointa on vaihtaa taakse vaan lukko murikka :twisted: :twisted:
Duoda duoda.
mikäli lukkoakseli on koijattu alta pois niin onhan se tosi vittumainen ruveta duunaamaan niitä lukon vipuja banjokoppaan ja tekemään paikkaaa niille.


Minä mitään tiedä,kuhan poskee paukutan
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
Rocco69
Viestit: 199
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:13 am
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Rocco69 »

"Siis onks tossa etulukko kondiksessa ja takalukko koijattu jonnekkin?????"

-Joo siltä näyttäis, Eli takamurikasta puuttuu vaijerille vipu, kait koko setti vaihdettu... Crc:llä sain eilen etulukon merkkivalon palamaan, mut tänää ei enää syttynyt?!? sekin kumma vika, laitoin tänää crc:tä lisää ja paljon jokapaikkaan, ei auttanut..

"kyllä nyt perkele helpointa on vaihtaa taakse vaan lukko murikka"

-Ok , Paljokohan sitä köytyis??

[/quote]
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

ajoitko autolla yhtään kun kokeilit lukkoa päälle? sie ei välttämättä osunu hampaat kohdallensa jollei käännätä ja aja! on aika hyödyllinen toi valo.
Avatar
Rocco69
Viestit: 199
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:13 am
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Rocco69 »

Ajoin kyl... Mut silloin en tiennyt että napalukot on kytkettävä..

Eli en käynnyt ulkoa kääntämässä niitä..
maaristeilijä
Viestit: 271
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
Paikkakunta: pälkäne

Viesti Kirjoittaja maaristeilijä »

missä on rollo,jos tulee suhattua ohi niin vois käydä ihmettelemässä tota hommaa.eniro ei meillä tunne koko paikkaa.
maaristeilijä
Avatar
Rocco69
Viestit: 199
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:13 am
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Rocco69 »

Rovaniemi 8)
maaristeilijä
Viestit: 271
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
Paikkakunta: pälkäne

Viesti Kirjoittaja maaristeilijä »

ei siis tule ajeltua kun täällä tampereen kupeessa ollaan :idea:
maaristeilijä
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Tuonne öljyjuttuun laitoinki jotain tuosta murikasta, mutta jos se on avoin niin harkinnan arvoinen vaihtoehto on vaihtaa se arvokas pitkäboorinen jonkun tarvitsijan kanssa (välirahaa sulle päin) ja laittaa aussie locker taakse.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Rocco69
Viestit: 199
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:13 am
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Rocco69 »

Eli kaikissa avoimissa on pitkäboorinen?
Missä hinnoissa pitkäboorinen liikkuu?
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Ei ku kytkettävissä lukoissa on pitkäboorinen, kun se lukkoholkki liikkuu siinä booreilla, avoimessa ja kitkassa on lyhyt. Jos tuohon on vaihdettu vaan avoin tai kitkamurikka, eikä koko akselia, niin sillon siellä vois olla se alkuperänen pitkäboorinen, joka passaa lukottomaan mutta joka tarttee olla jotta lukko toimii.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Tojo4wd
Viestit: 71
Liittynyt: To Marras 25, 2004 1:38 pm
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Tojo4wd »

Käyttäjä kirjoitti:
hojo61 kirjoitti:kyllä nyt perkele helpointa on vaihtaa taakse vaan lukko murikka :twisted: :twisted:
Duoda duoda.
mikäli lukkoakseli on koijattu alta pois niin onhan se tosi vittumainen ruveta duunaamaan niitä lukon vipuja banjokoppaan ja tekemään paikkaaa niille.


Minä mitään tiedä,kuhan poskee paukutan
No ne lukon vivut on kyllä siinä murikassa ei panjokopassa.
Katso kuva ekaltasivulta. :wink:
Eli kyllä helpompi vaihtaa murikka jos jostain löytyy ja jos olis akselissa vielä se pitkäpoorinen vetarikin paikallaan.
Kyllä se siitä menee.
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4333
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Tojo4wd kirjoitti:
Käyttäjä kirjoitti:
hojo61 kirjoitti:kyllä nyt perkele helpointa on vaihtaa taakse vaan lukko murikka :twisted: :twisted:
Duoda duoda.
mikäli lukkoakseli on koijattu alta pois niin onhan se tosi vittumainen ruveta duunaamaan niitä lukon vipuja banjokoppaan ja tekemään paikkaaa niille.


Minä mitään tiedä,kuhan poskee paukutan
No ne lukon vivut on kyllä siinä murikassa ei panjokopassa.
Katso kuva ekaltasivulta. :wink:
Eli kyllä helpompi vaihtaa murikka jos jostain löytyy ja jos olis akselissa vielä se pitkäpoorinen vetarikin paikallaan.
Täytyy vielä täsmentää...
Mulle murikka tarkottaa pelkkää välitystä/tasauspyörästöä/pinioniakselia.
ilman mitään perän kuorta.
Jos tuossa vällärissä tulee toi kuoren puolikas mukana niin sitten se on bueno...ja tietysti toinen vetari.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Vastaa Viestiin