hojo61 kirjoitti:kyllä nyt perkele helpointa on vaihtaa taakse vaan lukko murikka
Duoda duoda.
mikäli lukkoakseli on koijattu alta pois niin onhan se tosi vittumainen ruveta duunaamaan niitä lukon vipuja banjokoppaan ja tekemään paikkaaa niille.
Minä mitään tiedä,kuhan poskee paukutan
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
"Siis onks tossa etulukko kondiksessa ja takalukko koijattu jonnekkin?????"
-Joo siltä näyttäis, Eli takamurikasta puuttuu vaijerille vipu, kait koko setti vaihdettu... Crc:llä sain eilen etulukon merkkivalon palamaan, mut tänää ei enää syttynyt?!? sekin kumma vika, laitoin tänää crc:tä lisää ja paljon jokapaikkaan, ei auttanut..
"kyllä nyt perkele helpointa on vaihtaa taakse vaan lukko murikka"
Tuonne öljyjuttuun laitoinki jotain tuosta murikasta, mutta jos se on avoin niin harkinnan arvoinen vaihtoehto on vaihtaa se arvokas pitkäboorinen jonkun tarvitsijan kanssa (välirahaa sulle päin) ja laittaa aussie locker taakse.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Ei ku kytkettävissä lukoissa on pitkäboorinen, kun se lukkoholkki liikkuu siinä booreilla, avoimessa ja kitkassa on lyhyt. Jos tuohon on vaihdettu vaan avoin tai kitkamurikka, eikä koko akselia, niin sillon siellä vois olla se alkuperänen pitkäboorinen, joka passaa lukottomaan mutta joka tarttee olla jotta lukko toimii.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
hojo61 kirjoitti:kyllä nyt perkele helpointa on vaihtaa taakse vaan lukko murikka
Duoda duoda.
mikäli lukkoakseli on koijattu alta pois niin onhan se tosi vittumainen ruveta duunaamaan niitä lukon vipuja banjokoppaan ja tekemään paikkaaa niille.
No ne lukon vivut on kyllä siinä murikassa ei panjokopassa.
Katso kuva ekaltasivulta.
Eli kyllä helpompi vaihtaa murikka jos jostain löytyy ja jos olis akselissa vielä se pitkäpoorinen vetarikin paikallaan.
Duoda duoda.
No ne lukon vivut on kyllä siinä murikassa ei panjokopassa.
Katso kuva ekaltasivulta.
Eli kyllä helpompi vaihtaa murikka jos jostain löytyy ja jos olis akselissa vielä se pitkäpoorinen vetarikin paikallaan.
Täytyy vielä täsmentää...
Mulle murikka tarkottaa pelkkää välitystä/tasauspyörästöä/pinioniakselia.
ilman mitään perän kuorta.
Jos tuossa vällärissä tulee toi kuoren puolikas mukana niin sitten se on bueno...ja tietysti toinen vetari.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------