eiköhän 61 ole turbo koneella ja 86v mallissahan ei ole lukkoja,tai kitka nyt takana eiköhän hinta ois toinen jos olis lukkoakseleilla,kysymys kuitenkin harvinaisen siisti kuntoisesta hj:ta eikä raadosta,mitä myynnissä olevat 85%on
Niin sillä vaan tarkensin, kun noita kasikutosia nimeenomaan on myös turbottomia ja lukkoakselillisia, samoin kuin näitä sinun yksilön kaltaisia turbollisia ja lukottomia. Ja sit vielä niitä, joissa on molemmat.
ventora kirjoitti:mut eiks kaikki turbottomat ole hj60? ja niitä valmistettu 61 rinnalla loppuun saakka. eikös akseli lukot tullut 87 samalla neliövalomaskin kanssa?
no oli miten oli
itellä on -87 lukoilla ja turbolla mutta pyöriä lamppunen
hojo61 kirjoitti:Kertaus on opintojen Äiti
hj61 Aina turbolla ja suorasuihkulla. vm87>lukot. vm>88 nelivalot, lukot ja uudempi kojelauta.
hj60 vm81>87 pyöreet valot ei lukkoja (kitkaa ei lasketa )
88>lukot ja nelivalot.
Sitten on näitä korpivaaran turbottamia pyöree valosia 84-85???
Jos nyt oikeen tarkkoja ollaan niin myös 60:set on -87 alkaen lukkoaksiloilla.
Mulla on Korpivaaran Land Cruiser myyntiopas (33 sivua lähinnä 61:sen ylistystä ja kilpailijoitten dissausta ) vuodelta 1986 jossa sanotaan notta, 1987 alkaen kaikki hj mallit etu- ja takatasauspyörästöjen lukolla. Yhdelläkään kilpailijalla ei tätä etua ole mainostetaan vielä lopuksi. (Mersu? )
Eikös se ollut joku malli missä nuo lukkoakselit oli jo kuuskymppisissä?(GX?)Olen itsekin tavannut yhden HJ-60:sen(-85 tai -86) lukoilla,ilman turboa.Ja takuuvarmasti alunperinkin niillä.