Kuva Kuva

m:

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

ventora
Viestit: 82
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 5:39 pm

m:

Viesti Kirjoittaja ventora »

...
Viimeksi muokannut ventora, Ma Heinä 21, 2008 5:51 pm. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Säästetään ko. auton ostoa suunnittelevilta vaiva ja kysytään maagiset tärkeät kysymykset:
Onks turboo?
Onks lukkoakseleita?
ventora
Viestit: 82
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 5:39 pm

Viesti Kirjoittaja ventora »

eiköhän 61 ole turbo koneella ja 86v mallissahan ei ole lukkoja,tai kitka nyt takana :lol: eiköhän hinta ois toinen jos olis lukkoakseleilla,kysymys kuitenkin harvinaisen siisti kuntoisesta hj:ta eikä raadosta,mitä myynnissä olevat 85%on 8)
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Niin sillä vaan tarkensin, kun noita kasikutosia nimeenomaan on myös turbottomia ja lukkoakselillisia, samoin kuin näitä sinun yksilön kaltaisia turbollisia ja lukottomia. Ja sit vielä niitä, joissa on molemmat.
ventora
Viestit: 82
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 5:39 pm

Viesti Kirjoittaja ventora »

mut eiks kaikki turbottomat ole hj60? ja niitä valmistettu 61 rinnalla loppuun saakka. eikös akseli lukot tullut 87 samalla neliövalomaskin kanssa?

no oli miten oli :roll:
Blis
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2008 3:43 pm
Paikkakunta: Temmes

Viesti Kirjoittaja Blis »

ventora kirjoitti:mut eiks kaikki turbottomat ole hj60? ja niitä valmistettu 61 rinnalla loppuun saakka. eikös akseli lukot tullut 87 samalla neliövalomaskin kanssa?

no oli miten oli :roll:
itellä on -87 lukoilla ja turbolla mutta pyöriä lamppunen :roll:
HJ61 -87
Heikki L
Viestit: 268
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 10:24 pm
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja Heikki L »

Kertaus on opintojen Äiti :twisted:
hj61 Aina turbolla ja suorasuihkulla. vm87>lukot. vm>88 nelivalot, lukot ja uudempi kojelauta.

hj60 vm81>87 pyöreet valot ei lukkoja (kitkaa ei lasketa :D )
88>lukot ja nelivalot.

Sitten on näitä korpivaaran turbottamia pyöree valosia 84-85???
Onnellinen maastobusseilija......

HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

hojo61 kirjoitti:Kertaus on opintojen Äiti :twisted:
hj61 Aina turbolla ja suorasuihkulla. vm87>lukot. vm>88 nelivalot, lukot ja uudempi kojelauta.

hj60 vm81>87 pyöreet valot ei lukkoja (kitkaa ei lasketa :D )
88>lukot ja nelivalot.

Sitten on näitä korpivaaran turbottamia pyöree valosia 84-85???
Jos nyt oikeen tarkkoja ollaan niin myös 60:set on -87 alkaen lukkoaksiloilla.
Mulla on Korpivaaran Land Cruiser myyntiopas (33 sivua lähinnä 61:sen ylistystä ja kilpailijoitten dissausta :) ) vuodelta 1986 jossa sanotaan notta, 1987 alkaen kaikki hj mallit etu- ja takatasauspyörästöjen lukolla. Yhdelläkään kilpailijalla ei tätä etua ole mainostetaan vielä lopuksi. (Mersu? :roll: )
1987 LJ70
EzCruiser
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 12:21 pm
Paikkakunta: Kerava

Re: m: hj61 86-

Viesti Kirjoittaja EzCruiser »

Moi. Saatko laitettua kuvia?
Alkuperäinen on kaunista.
Avatar
Hantuuki
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 10:01 am
Paikkakunta: Nurmo

Lukot

Viesti Kirjoittaja Hantuuki »

Pakko ilmoittaa; Itsellänihän on hj60 -86, ei turboa mutta lukot (alkuperäisenä) ja pyöreät lamput..
napamutteri-avaimia 54mm
Jappi
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:40 pm
Paikkakunta: Puolanka

Viesti Kirjoittaja Jappi »

Eikös se ollut joku malli missä nuo lukkoakselit oli jo kuuskymppisissä?(GX?)Olen itsekin tavannut yhden HJ-60:sen(-85 tai -86) lukoilla,ilman turboa.Ja takuuvarmasti alunperinkin niillä.
Vastaa Viestiin