Tällanen valmiiks ryppynen tuli hommattua LJ:lle seuraajaks. Vähemmän tossa on lommoja ku läjässä jolla ajettu viimeisen 2 vuoden aikana kaikki suomen suunnistuskisat ja muutama Eestissä.
Muutaman tunnin venyttelyn jälkeen ovi sopii reikäänsä ja ikkuna-aukon ristimitta heittää enää 3mm kun alku tilanne oli noin 5cm heitto
Vielä vaatii hieman siloittelua, pilarin rypyt meinaa laittaa entisen peltisepän ammattitaidon rippeet koetukselle
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
hector kirjoitti:Nätin näköinen, etenkin etupuskuri on komia. Mistäs noin siistejä lommoa lukuunottamatta löytyy. Kun on vieläpä ns. vanhankoppanen.
Täällä pastalla noita on myynnissä . Ei toi nyt ihan noin hyvää oo ku mitä kuvat antaa ymmärtää, ruostetta vähän ja lisäks ulosajossa ollut kärryperässä joka on pyörähtänyt oik.takalokasuojaan, kuitenkin suht hyväkuntoinen tuntuu olevan.
hector kirjoitti:Nätin näköinen, etenkin etupuskuri on komia. Mistäs noin siistejä lommoa lukuunottamatta löytyy. Kun on vieläpä ns. vanhankoppanen.
Täällä pastalla noita on myynnissä . Ei toi nyt ihan noin hyvää oo ku mitä kuvat antaa ymmärtää, ruostetta vähän ja lisäks ulosajossa ollut kärryperässä joka on pyörähtänyt oik.takalokasuojaan, kuitenkin suht hyväkuntoinen tuntuu olevan.
Tuulilasi suurinpiirtein paikoillaan.
maasturiks muuttaminen myös alkanut, 31"fedimat alla, menee nippanappa suunistuscup original lukuokkaan tai ainaki ku sudittaa 2mm kummia pienemmäks
toizukenzu kirjoitti:Tuulilasi suurinpiirtein paikoillaan.
maasturiks muuttaminen myös alkanut, 31"fedimat alla, menee nippanappa suunistuscup original lukuokkaan tai ainaki ku sudittaa 2mm kummia pienemmäks
Sulla kävi hyvä tuuri Siroccojen kanssa jos selviät kahden millin sudituksella. Me veivattiin tänään kanssa Siroccot 7" beadlock- vanteille, 1,5 barin paineella halkaisijat välillä 792-796mm. Eli joudutaan pitämään hiukan isommat "burn-out partyt" .
Taas saatiin jotain pientä aikaiseks pieni korotus eteen kompensoimaan vinssin tuomaa lisäpainoa, vinssi väliaikaispysyväisviritys ABT-Max siihen saakka kunnes mekaaninen 3xkertojalla saadaan asennettua. Tankille tuli panssari ja kori takakulmat lyhennetty. Puskurit kun vielä sais ennen Teiskoo tehtyä.
Ei jaksanu upottaa vinssiä tuon syvemmälle ku mekaaninen tulee jäämään kuitenki suunnilleen yhtä pitkälle.
Kilpi asennettu viiskyt(vai oliks kolkyt)luvun poliisiauto tyyliin
Valmis ekaan koitokseen ja aikaakin jäi vielä monta tuntia, kuljetusauto lähtee kuulemma huomenna klo 17:00 Teiskoon. Jonkinmoiset puskurit saatiin väkästeltyä ja etuakselille lukko.
Onkos toi joku yyber/hipo nenä...alavääntöä lisää vai?????
Toi4-1 satsi on komeen näkönen
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Ekat koeajot suoritettu, toimii odotetulla tavalla.Tehoa tuli jonkinverran lisää vaikka kaasarille ei vielä oo tehty mitään, pienillä vaihteilla kiihdytettäessä kasvaneen tehon huomaa parhaiten, kierrokset nousee 5500 aika rivakasti mutta isolla vaihteilla ero ei oo niin selkeä veikkaan että loppu kaasarista virtaus. Alaväännöstä on vaikeeta sanoa mitään, pitäs kokeilla mettässä, senverran kävin pellolla pyörähtämässä että kestää ajella tyhjäkäynnilä pikkupuolen ykkösellä ja kakkosella kaasuun koskematta.
nokka on siis tuollainen:
Brand: COMP Cams
Product Line: COMP Cams High Energy Camshafts
Part Type: Camshafts
Cam Style: Mechanical flat tappet
Basic Operating RPM Range: 1,500-5,500
Intake Duration at 050 inch Lift: 224
Exhaust Duration at 050 inch Lift: 224
Duration at 050 inch Lift: 224 int./224 exh.
Advertised Intake Duration: 268
Advertised Exhaust Duration: 268
Advertised Duration: 268 int./268 exh.
Intake Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.435 in.
Exhaust Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.435 in.
Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.435 int./0.435 exh. lift
Lobe Separation (degrees): 110