Kuva Kuva

RJ-Projekti

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

RJ-Projekti

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Tällanen valmiiks ryppynen tuli hommattua LJ:lle seuraajaks. Vähemmän tossa on lommoja ku läjässä jolla ajettu viimeisen 2 vuoden aikana kaikki suomen suunnistuskisat ja muutama Eestissä.

Kuva
Muutaman tunnin venyttelyn jälkeen ovi sopii reikäänsä ja ikkuna-aukon ristimitta heittää enää 3mm kun alku tilanne oli noin 5cm heitto
Kuva
Vielä vaatii hieman siloittelua, pilarin rypyt meinaa laittaa entisen peltisepän ammattitaidon rippeet koetukselle

Kuva
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4333
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Näyttää aivan liian hyvältä,jokos LJ on myyty???
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Nätin näköinen, etenkin etupuskuri on komia. Mistäs noin siistejä lommoa lukuunottamatta löytyy. Kun on vieläpä ns. vanhankoppanen.
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Käyttäjä kirjoitti:Näyttää aivan liian hyvältä,jokos LJ on myyty???
Autohan on myyty vasta kun rahat on taskussa, ja ens viikon alussa pitäs näin olla.
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

hector kirjoitti:Nätin näköinen, etenkin etupuskuri on komia. Mistäs noin siistejä lommoa lukuunottamatta löytyy. Kun on vieläpä ns. vanhankoppanen.
Täällä pastalla noita on myynnissä :D . Ei toi nyt ihan noin hyvää oo ku mitä kuvat antaa ymmärtää, ruostetta vähän ja lisäks ulosajossa ollut kärryperässä joka on pyörähtänyt oik.takalokasuojaan, kuitenkin suht hyväkuntoinen tuntuu olevan.
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

toizukenzu kirjoitti:
hector kirjoitti:Nätin näköinen, etenkin etupuskuri on komia. Mistäs noin siistejä lommoa lukuunottamatta löytyy. Kun on vieläpä ns. vanhankoppanen.
Täällä pastalla noita on myynnissä :D . Ei toi nyt ihan noin hyvää oo ku mitä kuvat antaa ymmärtää, ruostetta vähän ja lisäks ulosajossa ollut kärryperässä joka on pyörähtänyt oik.takalokasuojaan, kuitenkin suht hyväkuntoinen tuntuu olevan.
kuka täällä kitisee.......?
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Tuulilasi suurinpiirtein paikoillaan.
maasturiks muuttaminen myös alkanut, 31"fedimat alla, menee nippanappa suunistuscup original lukuokkaan tai ainaki ku sudittaa 2mm kummia pienemmäks

Kuva
Mahti joustot! kallistuksenvakaaja paikoillaan.
Kuva
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
H&K
Viestit: 101
Liittynyt: To Loka 27, 2005 7:58 pm
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja H&K »

toizukenzu kirjoitti:Tuulilasi suurinpiirtein paikoillaan.
maasturiks muuttaminen myös alkanut, 31"fedimat alla, menee nippanappa suunistuscup original lukuokkaan tai ainaki ku sudittaa 2mm kummia pienemmäks
Sulla kävi hyvä tuuri Siroccojen kanssa jos selviät kahden millin sudituksella. Me veivattiin tänään kanssa Siroccot 7" beadlock- vanteille, 1,5 barin paineella halkaisijat välillä 792-796mm. Eli joudutaan pitämään hiukan isommat "burn-out partyt" :wink: :D.

EDIT: typoja
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Taas saatiin jotain pientä aikaiseks pieni korotus eteen kompensoimaan vinssin tuomaa lisäpainoa, vinssi väliaikaispysyväisviritys ABT-Max siihen saakka kunnes mekaaninen 3xkertojalla saadaan asennettua. Tankille tuli panssari ja kori takakulmat lyhennetty. Puskurit kun vielä sais ennen Teiskoo tehtyä.

Kuva
Ei jaksanu upottaa vinssiä tuon syvemmälle ku mekaaninen tulee jäämään kuitenki suunnilleen yhtä pitkälle.

Kuva
Kilpi asennettu viiskyt(vai oliks kolkyt)luvun poliisiauto tyyliin

Kuva
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Valmis ekaan koitokseen ja aikaakin jäi vielä monta tuntia, kuljetusauto lähtee kuulemma huomenna klo 17:00 Teiskoon. Jonkinmoiset puskurit saatiin väkästeltyä ja etuakselille lukko.


Kuva
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
veltsu
Viestit: 4
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 2:30 am
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja veltsu »

Sehän näyttää jo ihan autolta! Onneks se valopylväs ei kahlannu sen syvemmälle...
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Nyt on oikee vinssi edessä

Kuva

ja leikki vinssi takana

Kuva

ja pohjapanssari sponsored by UN

Kuva
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Rj:n halkinaisen pakosarjan sätkätys alko viimein v%¤#ttamaan niin paljo että asialle piti tehdä jotain, tällanen korjaus-sarja tuli tilattua.

Kuva

Ja sit oli ihan pakko tilata jotain kivaa kans

Kuva
Viimeksi muokannut toizukenzu, Su Loka 28, 2007 5:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4333
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Onkos toi joku yyber/hipo nenä...alavääntöä lisää vai?????
Toi4-1 satsi on komeen näkönen 8)
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
toizukenzu
Viestit: 30
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:26 pm
Paikkakunta: Halkia

Viesti Kirjoittaja toizukenzu »

Ekat koeajot suoritettu, toimii odotetulla tavalla.Tehoa tuli jonkinverran lisää vaikka kaasarille ei vielä oo tehty mitään, pienillä vaihteilla kiihdytettäessä kasvaneen tehon huomaa parhaiten, kierrokset nousee 5500 aika rivakasti mutta isolla vaihteilla ero ei oo niin selkeä veikkaan että loppu kaasarista virtaus. Alaväännöstä on vaikeeta sanoa mitään, pitäs kokeilla mettässä, senverran kävin pellolla pyörähtämässä että kestää ajella tyhjäkäynnilä pikkupuolen ykkösellä ja kakkosella kaasuun koskematta.

nokka on siis tuollainen:

Brand: COMP Cams
Product Line: COMP Cams High Energy Camshafts
Part Type: Camshafts
Cam Style: Mechanical flat tappet
Basic Operating RPM Range: 1,500-5,500
Intake Duration at 050 inch Lift: 224
Exhaust Duration at 050 inch Lift: 224
Duration at 050 inch Lift: 224 int./224 exh.
Advertised Intake Duration: 268
Advertised Exhaust Duration: 268
Advertised Duration: 268 int./268 exh.
Intake Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.435 in.
Exhaust Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.435 in.
Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.435 int./0.435 exh. lift
Lobe Separation (degrees): 110
edelleen kova jätkä vinssaamaan!
Vastaa Viestiin