Kauanko johdossa auto kii
Valvoja: Käyttäjä
Kauanko johdossa auto kii
Eli kauanko pitäs tämmösellä (-15c) olla auto (hj60) johdon nokassa kiinni, jotta lähtis nätisti käyntiin, ei näköjään ~1h20min riitä 

Mulla ku on automaattilaturit ja webasto, niin piuhassa on yleensä lähes aina kotona ollessaan.
:)
Ja ku oli se letkulämppäri käytössä niin vaikka ois ollu 5 tuntia, niin lämmin oli vaan se alavesiletku. Eikä varmasti ollu ilmaa. Termarihan estää veden kiertämisen siinä, ja jos kietäski niin lämmittäs vaan syyläriä.

Ja ku oli se letkulämppäri käytössä niin vaikka ois ollu 5 tuntia, niin lämmin oli vaan se alavesiletku. Eikä varmasti ollu ilmaa. Termarihan estää veden kiertämisen siinä, ja jos kietäski niin lämmittäs vaan syyläriä.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
No mulla se letkulämpppäri on kuskin puolella koneen puolessa välissä. Ottaa veden koneen alareunasta läheltä kuskin jalkatilaa ja pukkaa sen lämpöisenä koneen puoleenvälinkohdalla kannen yläreunaan. Ei ole kytketty minnekkään alavesiletkuun. Siitä jännä kytkentä että lämmityslaitteessakin kiertää vesi "vapaakierrolla"
-Jussi-
-Jussi-
Kehtaisitko ottaa kuvan tuosta yläpään kiinnityskohdasta?? Oon sitä omasta hojosta moneen kertaan ettinyt, muttei oo sattunut puusilmään. Nyt lähtee samoin kuin sulla, mutta palaa termarikoteloon, joka on ehkä hieman huono ratkaisu letkujen pienuuden takia.Jussi kirjoitti:No mulla se letkulämpppäri on kuskin puolella koneen puolessa välissä. Ottaa veden koneen alareunasta läheltä kuskin jalkatilaa ja pukkaa sen lämpöisenä koneen puoleenvälinkohdalla kannen yläreunaan. Ei ole kytketty minnekkään alavesiletkuun. Siitä jännä kytkentä että lämmityslaitteessakin kiertää vesi "vapaakierrolla"
-Jussi-
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Muistelisin tuon olevan defa (pyöreillä liittimillä, ei lattaliittimillä). hyvin tuo on pelannut. Tuo ylimääräinen kiertovesipumppu oli kyllä hyvä hankinta. Maksoi jotain 90 euroa ja auttaa tyhjäkäynnillä veden kiertoon. Käsittääkseni siinä on magneetilla se voimansiirto. Eli ei mee rikki vaikka vedenkiertoa ahdistetaan säätimellä.
-Jussi-
-Jussi-
-
Talvi tekee tulojaan taas tänäkin vuonna
tänään se sitten tuli vihdoin asennettua 1500w defan letkulämppäri Hoijjakaan
Mutta nyt sitten haluaisin saada tietää kuinka pitkiä lämmitysaikoja kanssa autoilijat käyttää kyseisellä lämmittimellä, olis kiva saada vähän suuntaa antavia aikoja

Koskaan ei ole aikaa tehdä sitä kunnolla, mutta aina aikaa tehdä se uudestaan!!
HJ60 -82
HJ60 -82
Ei tolla 1,5kW Defalla ole tarvinut puolta tuntia pidempään huudatella, etteikö lämppäristä pöhöttäisi käynnistyksen jälkeen vähintäänkin haaleaa. Tosin jälkihehkun olen tottunut antamaan siitä huolimatta. Se kanteen päin menevä letku oikeen sykkii kun Defa alkaa keittämään nestettä.
Jos joskus vielä saisin aikaiseksi johtosarjan 9kW Eberiin, niin luulen vartin olevan jo liikaa.
Jos joskus vielä saisin aikaiseksi johtosarjan 9kW Eberiin, niin luulen vartin olevan jo liikaa.

A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline