Eli lyhyesti suoraan ajosta hj60 hyytyi tienposkeen. Vedenerottimen valo paloi. Avasin poistoruuvin ja kyllä sieltä jotain paskaaaa tuli. Ruuvi kiinni, mutta auto ei käynnisty. Yritinköhän tarpeeksi?
No avasin sen pa-suodattimen viereisen ilmaruuvin ja pumppailin käsopumpulla. Räki vettä(?!) ja ilmaa. Avasin ruiskutuspumpun i-ruuvi8n, sama homma, kunnes tuli pelkkää ainetta.
Löin auton käyntiin ja lähti. Ajoin parempaan paikkaan, jätin käymään ja hain kolmio pois. Rupesi käymään eåätasaisesti ja lopulta sammui.
avasin vedenerottimesta sitten molemmat ruuvit ja sehän alkoi kusta joihan tiiseliä. Ruuvit kiinni ja ilmaamaan, mutta ei sillä käsipumpulla saa muuta ulos enää kuin ilmaa... pitäskö sinne lorauttaa siementä jostain?
Edelleen hämää, kun näyttäisi olevan siinä vedenerottimen päällä jonkunlainen anturin kanta, josta on piuhat vedetty vaan poikki. Mistä hitosta se kekkasi sen FILTER-valon edes sytyttää?

Auttakaahan miestä mäessä, en ole diesl-moottoreiden kanssa aiemmin laikaan pelannut.