Kuva Kuva

OHJAUSTEHOSTIN

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
PeteH
Viestit: 75
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 8:45 pm
Paikkakunta: OULU

OHJAUSTEHOSTIN

Viesti Kirjoittaja PeteH »

Päivää!
Ohjaustehostimesta katosi tehostin...
Parkkiin ajaessa ja poistuessa toimi, mut 60km myöhemmin ei meinannu ramppiin kääntyä...

Ei äänetelyä (paitsi pakkasilla)


Mistäs estin vikaa,,, paitsi ratin ja penkin välistä :shock:
Ei parta pahoille kasva,
turpajouhet joutaville...
SLCK #362
HJ60 -83
570000
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Itellä tehostin sylkee rääkättynä hiukan öljyä pihalle ja alkaa puutumaan. Ja kun lisää hiukan öljyä, alkaa taas pelittämään.
Ja määrä on yllättävän vähän. Kun kurkkaa säilöön, niin näyttäs siltä, että onhan sitä, lisäämpä kuitenkin. Pari desiä ja alko pelittämään. En tiä onko Toyoda (liekö piraatti..) -säiliö liian pieni alunperinkin.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
PeteH
Viestit: 75
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 8:45 pm
Paikkakunta: OULU

täällä aivan kädetön

Viesti Kirjoittaja PeteH »

Onkos sulla(tai jollakulla) pistää kuvaa säiliöstä, jotta osais oikeaan reikään öljyä pistää... niin ja mitä öljyä?
PetriH :shock:
Ei parta pahoille kasva,
turpajouhet joutaville...
SLCK #362
HJ60 -83
570000
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Riippuu vähän autosta. Tossa on kuva BJ jälkiasennetusta. Se on se musta mötti tossa kuvan vasemmassa laidassa.
Siinä korkissa kuuluis olla mittatikku josta näkee pinnan korkeuden joko kylmänä -Cold tai lämpimänä -Hot

http://forum.slck.net/moottoriturvat/ga ... emId=15162

Öljyksi Dexron -tyyppistä Automatic Transmission Oilia (ATF) Sitä punasta.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
Jürgen
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2007 8:23 pm
Paikkakunta: Mylsä

Viesti Kirjoittaja Jürgen »

HJ61:ssä se säiliö on siinä ilmanputsarin ja rintapellin välissä...hieman alhaalla sisälokasuojaan kiinnitetty ruma ja rasvainen peltipurnukka jossa kierrekorkki päällä. Korkissa T-kirjain ja teksti: TOYODA :shock:
Kannatta tarkastaa myös se tehostimen pumppua pyörittävä hihna...se kun jää yleensä kiristämättä. Kun sitten ajat pieneenkin vesilätäkköön joka roiskasee sen hihnanpäälle paritippaa vettä niin tehostin halvaantuu just siihen paikkaan. Jos hihna on jo luistanut pitemmän aikaa tai sen edellisestä vaihdosta ei oo tietoa niin uusi remeli ihan reippaasti tilalle...se ei maksa paljoa :wink:
"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
Avatar
PeteH
Viestit: 75
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 8:45 pm
Paikkakunta: OULU

HIHNAHAN SE OLIKIN...

Viesti Kirjoittaja PeteH »

POIKKI... Ei ilmoittanut äänellään eikä muullakaan, vaan noin vain, poikki ja silleen... onni onnettomuudessa, myös laturin remmi kaipaa uusimista, joten tuloipahan sekin huomioutua
:shock:

KIITOS KUVISTA ja vinkeistä,,, jälleen...
Ei parta pahoille kasva,
turpajouhet joutaville...
SLCK #362
HJ60 -83
570000
Vastaa Viestiin