Itellä tehostin sylkee rääkättynä hiukan öljyä pihalle ja alkaa puutumaan. Ja kun lisää hiukan öljyä, alkaa taas pelittämään.
Ja määrä on yllättävän vähän. Kun kurkkaa säilöön, niin näyttäs siltä, että onhan sitä, lisäämpä kuitenkin. Pari desiä ja alko pelittämään. En tiä onko Toyoda (liekö piraatti..) -säiliö liian pieni alunperinkin.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Riippuu vähän autosta. Tossa on kuva BJ jälkiasennetusta. Se on se musta mötti tossa kuvan vasemmassa laidassa.
Siinä korkissa kuuluis olla mittatikku josta näkee pinnan korkeuden joko kylmänä -Cold tai lämpimänä -Hot
HJ61:ssä se säiliö on siinä ilmanputsarin ja rintapellin välissä...hieman alhaalla sisälokasuojaan kiinnitetty ruma ja rasvainen peltipurnukka jossa kierrekorkki päällä. Korkissa T-kirjain ja teksti: TOYODA
Kannatta tarkastaa myös se tehostimen pumppua pyörittävä hihna...se kun jää yleensä kiristämättä. Kun sitten ajat pieneenkin vesilätäkköön joka roiskasee sen hihnanpäälle paritippaa vettä niin tehostin halvaantuu just siihen paikkaan. Jos hihna on jo luistanut pitemmän aikaa tai sen edellisestä vaihdosta ei oo tietoa niin uusi remeli ihan reippaasti tilalle...se ei maksa paljoa
"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
POIKKI... Ei ilmoittanut äänellään eikä muullakaan, vaan noin vain, poikki ja silleen... onni onnettomuudessa, myös laturin remmi kaipaa uusimista, joten tuloipahan sekin huomioutua