hj 61 tuulettimen 2 ekaa nopeutta ei tomi
Valvoja: Käyttäjä
hj 61 tuulettimen 2 ekaa nopeutta ei tomi
Mistä kannataisi etsiä vikaa? auto ei muutenkan talven aikana yli -15 pakkasella tahdo lämmetä?
Vastus rikki?...Kolmas(tai viimenen nopeus kuitenki) suorajännite...
Viimeksi muokannut beejii, Pe Maalis 02, 2007 3:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja mä maksoin tosta vastuksesta 63€, kun meni totaalisesti hermot siihen tinailuun niin ostetaan sitte uus makso mitä makso.metsäsika kirjoitti:näissäkin on paikkakuntaisia hinta eroja näköjään täältä iisalamesta kun kysyin vastusta niin 75 ekua olivat vaillajah kirjoitti:uusi vastus toyotalta muistaakseni n 50€ - voi myös tinailla noita lankoja, jos on vakaa käsi

Ja 60:ses olis nyt sama juttu, en oo vielä kattonu kuinka hapero yksilö sieltä löytyy.
1987 LJ70
Oon jossain aiemmin maininnu, että vanha mukana menin tarvikeliikkeeseen, sieltä löyty ulkomitoiltaan ja -näöltään samanlainen, joka oli johonki hondaan. Vastusarvot on vähän erit, ku on suunniteltu 12 V järjestelmään, mutta toimii ok, yköönenki on vaan aika nopee, mmuttei oo mua häirinny. Makso muistaakseni alle 20 €.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
joo mut ne nopeudet ovat jonkin verran "nopeempia" ,ainakin mitä minä kokeilin carina2 vastusta niin sillä oli ykkönen niinkuin hj:n normaali 2 nopeus ,no noinhanse ilmeisesti meneekin kun carinan vastus on kerta 12v hj:24vpottu68 kirjoitti:corollan etuvastus käy pikkasen joutuu jalkaa viilaamaan mutta maksaa noi 17 eskoo. mulla toimii hyvin jo pari vuotta