Kuva Kuva

hj 61 tuulettimen 2 ekaa nopeutta ei tomi

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

sepi

hj 61 tuulettimen 2 ekaa nopeutta ei tomi

Viesti Kirjoittaja sepi »

Mistä kannataisi etsiä vikaa? auto ei muutenkan talven aikana yli -15 pakkasella tahdo lämmetä?
beejii

Viesti Kirjoittaja beejii »

Vastus rikki?...Kolmas(tai viimenen nopeus kuitenki) suorajännite...
Viimeksi muokannut beejii, Pe Maalis 02, 2007 3:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

HJ:ssa neljäs on suora, mutta vastuksesta tuo johtuu. Langat poikki. Vastus löytyy lämppärin putkien kyljestä kaasupolkimen takaa oikealta puolelta, kahdella ruuvilla kiinni.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
jah

Viesti Kirjoittaja jah »

uusi vastus toyotalta muistaakseni n 50€ - voi myös tinailla noita lankoja, jos on vakaa käsi
metsäsika

Viesti Kirjoittaja metsäsika »

jah kirjoitti:uusi vastus toyotalta muistaakseni n 50€ - voi myös tinailla noita lankoja, jos on vakaa käsi
näissäkin on paikkakuntaisia hinta eroja näköjään täältä iisalamesta kun kysyin vastusta niin 75 ekua olivat vailla
Gravehill

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

metsäsika kirjoitti:
jah kirjoitti:uusi vastus toyotalta muistaakseni n 50€ - voi myös tinailla noita lankoja, jos on vakaa käsi
näissäkin on paikkakuntaisia hinta eroja näköjään täältä iisalamesta kun kysyin vastusta niin 75 ekua olivat vailla
Ja mä maksoin tosta vastuksesta 63€, kun meni totaalisesti hermot siihen tinailuun niin ostetaan sitte uus makso mitä makso. :evil:
Ja 60:ses olis nyt sama juttu, en oo vielä kattonu kuinka hapero yksilö sieltä löytyy.
1987 LJ70
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Oon jossain aiemmin maininnu, että vanha mukana menin tarvikeliikkeeseen, sieltä löyty ulkomitoiltaan ja -näöltään samanlainen, joka oli johonki hondaan. Vastusarvot on vähän erit, ku on suunniteltu 12 V järjestelmään, mutta toimii ok, yköönenki on vaan aika nopee, mmuttei oo mua häirinny. Makso muistaakseni alle 20 €.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
pottu68

Viesti Kirjoittaja pottu68 »

corollan etuvastus käy pikkasen joutuu jalkaa viilaamaan mutta maksaa noi 17 eskoo. mulla toimii hyvin jo pari vuotta
metsäsika

Viesti Kirjoittaja metsäsika »

pottu68 kirjoitti:corollan etuvastus käy pikkasen joutuu jalkaa viilaamaan mutta maksaa noi 17 eskoo. mulla toimii hyvin jo pari vuotta
joo mut ne nopeudet ovat jonkin verran "nopeempia" ,ainakin mitä minä kokeilin carina2 vastusta niin sillä oli ykkönen niinkuin hj:n normaali 2 nopeus ,no noinhanse ilmeisesti meneekin kun carinan vastus on kerta 12v hj:24v
A-P

Viesti Kirjoittaja A-P »

Mites jos lisäis lähtöön vastuksen, joka tasapainottas tuon 12v-24v ongelman? Tai siis, eikös moottorilla ole jokin esivastus? Sitä kasvattamalla.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
jpesala

Viesti Kirjoittaja jpesala »

Ljiissä ja corollassa saman vaivan korjannu tinaamalla pienen vastuksen katkenneen vastuslangan tilalle. hintaa remontille tuli 0.5€
toiminut jo 2 vuotta.
t.jp
Vastaa Viestiin