3b:n turbosta
Valvoja: Käyttäjä
3b:n turbosta
tere mulla on beejiissä 3b turbotettuna. turbona toimii pajeron turbo ja on aika ääpättömän kokonen, ei ole viiveitä yhtään ja lähtee vetämään heti tyhjäkäynniltä. mites moisen kombinaation kestävyys onko noin pienestä puhkusta haittaa moottorille? auto on vain offikäytössä joten käyttö on aika vähästä.
Kertovat, että pakopaine ei saisi ylittää ahtopainetta mutta ei taida offipelissä olla niin tarkkaa.
Kunnon viriviri koneissa joilla ajetaan oikeasti läppäselällään pitkiä aikoja alkaa pakopaine tekemään tepposiaan.
Kunhan muistaa pienellä turbolla ettei vinguta kaasu selällään pitkiä aikoja.
Mitata voi ahtomittarilla jos vaan asteikko ja lämmönkesti piisaavat.
Kunnon viriviri koneissa joilla ajetaan oikeasti läppäselällään pitkiä aikoja alkaa pakopaine tekemään tepposiaan.
Kunhan muistaa pienellä turbolla ettei vinguta kaasu selällään pitkiä aikoja.
Mitata voi ahtomittarilla jos vaan asteikko ja lämmönkesti piisaavat.
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
Mulla on kanssa palleron turbo ilman porttia ja on ollut 1 1/2 vuotta koneessa kiinni.Muutaman minuutin vedätyksiä on ollut kaasu pohjassa eikä korva/perse tuntumalla mikään ole kärsinyt ja hyvin on tehoa!Vaihtoon menee kuitenkin toi kun vnt:n laitan kokeilu mielessä tilalle...kuulemma pitäisi senkin toimia.
slck#205