Kuva Kuva

V8 -88 Land Cruiseriin

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

detroit
Viestit: 1
Liittynyt: To Loka 05, 2006 5:56 pm
Paikkakunta: oulu

V8 -88 Land Cruiseriin

Viesti Kirjoittaja detroit »

Joo elikkä kysyisin olisiko mahdollista saada tuollainen -88 vuoden land cruiser leimattua V8 koneen kanssa? Niin ja olisiko tuo millainen työmaa sovittaa tuonne konehuoneeseen ja mitä muutoksia joutuisi tekemään ym? Kasikoneena olen ajatellut jotain chevyn bensa kasia tai voisiko onnistua leimaamaan jopa tuon 6.2 dieselin kanssa.
Avatar
vm
Viestit: 119
Liittynyt: La Huhti 22, 2006 6:19 pm
Paikkakunta: ylitornio

Viesti Kirjoittaja vm »

Ilman poikkeuslupaa.
Tilavuutta lisää max. 25% ja tehoa lisää max. 20%

Mutta löytyyhän siitä alkuperäisestäkin koneesta potenttiaalia, turbo vaihtoon, pumppu osaavalle diisselipajalle ja kunnon cooleria jne..
pete
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 4:58 pm
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja pete »

Aivan. Siitä omasta koneesta saadaan hyvin kulkeva kun vain tekee hieman hommia tai omaa rahaa, ellei sitten sun ole tarkoitus tehdä sellainen kilvetön jolloin laita turbolla oleva 8 kiisseli...
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Viesti Kirjoittaja A-P »

Mitäs iloo siitä kasidieselistä on tuohon kutoseen verrattuna?
Niin no tietty, jos automaatti jatkeeksi...
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

Itte kyllä en moiseen viittisi ryhtyä jos automaagiloota ei ole pakollisena listalla.

HJ-61 pannusta saa voimaa sen parisataa heppaa melko pikku rakentelulla.
Eikös niissä amerikan diisselipannuissa ole murheita ihan kotitarpeiksi asti?
Kantta, kampiakselia, pumppua jne.

Taas hojon 12H-T lienee parhaita diisselipatoja mitä tojotalta on pihalle rullannut.
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Mikäs se siellä köllöttää..
Kuva
Mahtuuhan se sinne mutta olen kyllä komk:in kanssa täysin samaa mieltä projektin järkevyydestä.
1987 LJ70
Gemari
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 28, 2006 11:16 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Gemari »

En ihan välttämättä alkais ite turailemaan jos ei olisi paljon ylimääräistä aikaa ja rahaa. Mutta kyllähän toi kuuskakkonen D on moottorina erinomainen,hieman raskas ja rouhee ääninen. :D
Puheet ko. moottorien heikkouksista on pötypuhetta! :shock:
Ku alun alkaen asemoi siihen kaikki kuluvat osat uusiks,ettei tarvii alkaa myöhemmin vaihtelelemaan ni hyvä projektihan se on.

Itse kysymykseen vastaten,itse tehothan ei leimaa kiroa mutta litratilavuus ei riitä lakipykälien noudattamiseen.
Tomaattilaatikon sorvaaminen ei oikein helpolla onnistu,ku yenkkilahnoissa on murikka takana keskellä. Jos meinaa siis Toyon aksuloita hyödyntää... :idea:
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

En kyllä alkais tuota 6,2 D:tä laittaan, mutta pehmeätakapenkkiseen harrastelaitteeseen bensakasi ois kiva, ja porttaalit, ja...
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin