V8 -88 Land Cruiseriin
Valvoja: Käyttäjä
V8 -88 Land Cruiseriin
Joo elikkä kysyisin olisiko mahdollista saada tuollainen -88 vuoden land cruiser leimattua V8 koneen kanssa? Niin ja olisiko tuo millainen työmaa sovittaa tuonne konehuoneeseen ja mitä muutoksia joutuisi tekemään ym? Kasikoneena olen ajatellut jotain chevyn bensa kasia tai voisiko onnistua leimaamaan jopa tuon 6.2 dieselin kanssa.
Itte kyllä en moiseen viittisi ryhtyä jos automaagiloota ei ole pakollisena listalla.
HJ-61 pannusta saa voimaa sen parisataa heppaa melko pikku rakentelulla.
Eikös niissä amerikan diisselipannuissa ole murheita ihan kotitarpeiksi asti?
Kantta, kampiakselia, pumppua jne.
Taas hojon 12H-T lienee parhaita diisselipatoja mitä tojotalta on pihalle rullannut.
HJ-61 pannusta saa voimaa sen parisataa heppaa melko pikku rakentelulla.
Eikös niissä amerikan diisselipannuissa ole murheita ihan kotitarpeiksi asti?
Kantta, kampiakselia, pumppua jne.
Taas hojon 12H-T lienee parhaita diisselipatoja mitä tojotalta on pihalle rullannut.
Offroad Kainuu ry.
En ihan välttämättä alkais ite turailemaan jos ei olisi paljon ylimääräistä aikaa ja rahaa. Mutta kyllähän toi kuuskakkonen D on moottorina erinomainen,hieman raskas ja rouhee ääninen.
Puheet ko. moottorien heikkouksista on pötypuhetta!
Ku alun alkaen asemoi siihen kaikki kuluvat osat uusiks,ettei tarvii alkaa myöhemmin vaihtelelemaan ni hyvä projektihan se on.
Itse kysymykseen vastaten,itse tehothan ei leimaa kiroa mutta litratilavuus ei riitä lakipykälien noudattamiseen.
Tomaattilaatikon sorvaaminen ei oikein helpolla onnistu,ku yenkkilahnoissa on murikka takana keskellä. Jos meinaa siis Toyon aksuloita hyödyntää...

Puheet ko. moottorien heikkouksista on pötypuhetta!

Ku alun alkaen asemoi siihen kaikki kuluvat osat uusiks,ettei tarvii alkaa myöhemmin vaihtelelemaan ni hyvä projektihan se on.
Itse kysymykseen vastaten,itse tehothan ei leimaa kiroa mutta litratilavuus ei riitä lakipykälien noudattamiseen.
Tomaattilaatikon sorvaaminen ei oikein helpolla onnistu,ku yenkkilahnoissa on murikka takana keskellä. Jos meinaa siis Toyon aksuloita hyödyntää...