Meinasivat kaunottaren afrikkaan lähettää.
Ainoat viat ovat lukkojen mekanismit jumissa(ruosteessa)
Etuperän pinjoninlaakeri löysä.



Valvoja: Käyttäjä
Juu täytyy vaihtaa toiset vaijerit siihen kun on tuolla tallin hyllyllä sellaset.hector kirjoitti:Hyvä vaan jos on lukkovimpstaakkelit jumissa. Meinaa vaan ettei niitä ole välttämättä käytetty eli ei ole jumitettu pahemmin missään tien sivussa, pääset ottamaan offineitsyyden siltä itseEikun siellä perämurikan luona irroittelet osia ja käytät rostoffia, niin alkaa liikkumaan ja kunnollisella rasvalla kun liukastat ja käytät niitä säännöllisesti niin ei tuu ongelmia
Mun käsittääkseni harvemmin vaijerit on jumissa, vaan vivustonivelet on perämurikalla ruosteessa.NymiS kirjoitti:Juu täytyy vaihtaa toiset vaijerit siihen kun on tuolla tallin hyllyllä sellaset.hector kirjoitti:Hyvä vaan jos on lukkovimpstaakkelit jumissa. Meinaa vaan ettei niitä ole välttämättä käytetty eli ei ole jumitettu pahemmin missään tien sivussa, pääset ottamaan offineitsyyden siltä itseEikun siellä perämurikan luona irroittelet osia ja käytät rostoffia, niin alkaa liikkumaan ja kunnollisella rasvalla kun liukastat ja käytät niitä säännöllisesti niin ei tuu ongelmia
Jouset joutuu vaihtamaan kun meinaa olla ahdasta 33":lla
Ja sitten huoltoauto katsastukseen huomenna, että saa nuo verot alas![]()
Muuten näyttäis korilta ja rungoltaan jopa ehjemmältä kuin tuo hj60
Takaoven joutuu vaihtamaan. Ja ehkä takaluukun alaosan.
Mutta onneks noitakin on jo kertynyt
Joutuu luopumaan tuosta punaisesta, kunnes se on toiminut elinten luovuttajana.Mun käsittääkseni harvemmin vaijerit on jumissa, vaan vivustonivelet on perämurikalla ruosteessa.
Joo, kuvien perusteella näyttäisi olevan siisti peli. Kumpi tulee olemaan enempi siviliajossa vs. offipelinä
Joo tuossa yksi tuttava laitto kierrokset 2000rpm ja nelonen silmään ja kytkin ylös, Kuului vain että pam ja vinssi ei pyörinyt...Hande kirjoitti:Anna olla vaan oikein päin![]()
Toisekseen ei kannata ihan vitosella pyörittää noita vinssejä vaikkakin kelaus nopeus onkin ihan mukava. Lyhenee kummoisesti käyttöikä.
Kuulemma (ku en ite omista moista opusta) käyttöohjeen mukaan vinssataan nelosella niin neli- ku viisvaihteisessa. Sehän on suora. Ykkösellä tulee pirusti lisää voimaa, jolla rikkoa jotain.NymiS kirjoitti:Joo tuossa yksi tuttava laitto kierrokset 2000rpm ja nelonen silmään ja kytkin ylös, Kuului vain että pam ja vinssi ei pyörinyt...Hande kirjoitti:Toisekseen ei kannata ihan vitosella pyörittää noita vinssejä vaikkakin kelaus nopeus onkin ihan mukava.
Kardaani poikki...
2 tai 3 vaihteella olen yleensä pyöritellyt ja kolmosellakin maltillisilla kierroksilla max 1500rpm