ONKO KELLÄÄN KATSASTETTU KIERREJOUSIA TOYOTAAN
Valvoja: Käyttäjä
ONKO KELLÄÄN KATSASTETTU KIERREJOUSIA TOYOTAAN
SE OM MORO
Onko kukaan katsastanut leimalla kierrejousia ja pitkittäis tukia toyotaan,
eli olis ottanut lehdet pois ja vaihtanut jousitus tyyppiä,
kun tarvis saada rekisteri numero semmoisesta autosta .
NIin vois leimalla kertoa että tämmöisiä on jo tehty ja leimattu.
Tietääkö Matti Keränen kenenkään autoo josta sais numeron.
Kaikki helpotukset auttaisivat konttorilla näissä erikoisissa tilanteissa.
Mansesta JONES
Onko kukaan katsastanut leimalla kierrejousia ja pitkittäis tukia toyotaan,
eli olis ottanut lehdet pois ja vaihtanut jousitus tyyppiä,
kun tarvis saada rekisteri numero semmoisesta autosta .
NIin vois leimalla kertoa että tämmöisiä on jo tehty ja leimattu.
Tietääkö Matti Keränen kenenkään autoo josta sais numeron.
Kaikki helpotukset auttaisivat konttorilla näissä erikoisissa tilanteissa.
Mansesta JONES
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 8:12 pm
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Morjens... Olen itse myös puuhaamassa samaista asiaa...
En tiedä onko auto rekisterissä, mutta linkistä http://www.alanmiehet.com/?id=39 löytyy yksi BJ johon on tuo jousihomma tehty...
Itse ajattelin käydä katsastajalla etukäteen kyselemässä ennenkä alan rälläköimään entisiä jousia irti...
En tiedä onko auto rekisterissä, mutta linkistä http://www.alanmiehet.com/?id=39 löytyy yksi BJ johon on tuo jousihomma tehty...
Itse ajattelin käydä katsastajalla etukäteen kyselemässä ennenkä alan rälläköimään entisiä jousia irti...
Cruiserit ruostuu...
BJ40, HJ60, 2xHJ61
SLCK #152
BJ40, HJ60, 2xHJ61
SLCK #152
BJ40 Etupään kierrejousitus ?
No missä sit Kyseisen Mustan bj:n muutos prosentit on ???
kyseisestä muutoksesta tulee MIN. 2.2% ja maininta
"alkuperäiset lehtijouset korvattu kierrejousilla"
Eli ton mukaan kyseistä autoa ei ole "virallisesti"muutettu
kierrejousille.
kyseisestä muutoksesta tulee MIN. 2.2% ja maininta
"alkuperäiset lehtijouset korvattu kierrejousilla"
Eli ton mukaan kyseistä autoa ei ole "virallisesti"muutettu
kierrejousille.
SE ON MORO
Me mansessa halutaan AIKUISTEN OIKEASTI tietää
onko kukaan käynyt katsastamassa kierrejousia toyotaan.
Nyt kun näyttää siltä että esson baarissa nää
autot on tähän asti katsastettu eli yhtään autoo ei löydy
katsastus tiedoista OIKEASTI.
AGO-435 BJ:jiissäkin on vain jokin alusta sarja merkintä
eli se ei oo AIKUISTEN OIKEASTI katsastettu konttorilla kierrejousiseksi.
Eli tietääkö kukaan onko OIKEASTI leimattuja autoja liikenteessä.
Mansesta JONES
Me mansessa halutaan AIKUISTEN OIKEASTI tietää
onko kukaan käynyt katsastamassa kierrejousia toyotaan.
Nyt kun näyttää siltä että esson baarissa nää
autot on tähän asti katsastettu eli yhtään autoo ei löydy
katsastus tiedoista OIKEASTI.
AGO-435 BJ:jiissäkin on vain jokin alusta sarja merkintä
eli se ei oo AIKUISTEN OIKEASTI katsastettu konttorilla kierrejousiseksi.
Eli tietääkö kukaan onko OIKEASTI leimattuja autoja liikenteessä.
Mansesta JONES
BJ-4X etukierrejouset
No nyt on ainakin YKSI "aikuisten oikeesti"katsastettu kierrejousille
"Oranki Teamin" bertta on virallisesti muutoskatsastettu etupään kierrejousille.lainaus rek.otteesta:"muutoskatsastuksessa hyväksytty etuakselille LJ-70 mallin jouset ja tukivarret kiinnikkeineen".niin eikös toi nyt tarkoita että se on Virallisesti kierre etupäällä.
PS. ei se katsastus ole ihan niin että ajetaan vaan konttorille ja sanotaan että muutetaan tälläset...hitsaussaumoista /lisäaineista todistus,Ja esim. valtuutetun korjaamon todistus kyseisistä osista.
"Oranki Teamin" bertta on virallisesti muutoskatsastettu etupään kierrejousille.lainaus rek.otteesta:"muutoskatsastuksessa hyväksytty etuakselille LJ-70 mallin jouset ja tukivarret kiinnikkeineen".niin eikös toi nyt tarkoita että se on Virallisesti kierre etupäällä.
PS. ei se katsastus ole ihan niin että ajetaan vaan konttorille ja sanotaan että muutetaan tälläset...hitsaussaumoista /lisäaineista todistus,Ja esim. valtuutetun korjaamon todistus kyseisistä osista.
Joo no on tuolla offipalstalla (www.petrisimolin.com) tarinaa noista niitä tuntus kyllä olevan leimassa ainaski hoojiitä ja beejiitä!!
Zakk Wylde is GOD!!
Nyt sitten ihan aikuisten oikeasti!!
Eli samat lakipykälät koskevat tässä kun jarrujen muutoksissa.
AKE suhtautuu skeptisesti JOS kiinnityspisteet on itse hitsattu kiinni perään. Kannattaa Hommata joku luokkahitsari joka räkii kiinnikkeet paikalleen, jos kyseenalaistetaan niin ei muuta kun hitsarilta todistus. Rungon päätyyn tuleva turivarren kiinnitys piste kannattaa mielummin pultata kun hitsata,(ake suhtautuu putteihin paremmin kun hitsaukseen. Täytyy olla merkkiliikkeestä todistus että kyseiset osat ovat toyotan alkuperäisiä ja että vastaavat massaltaan samaa autoa, voi myös pyytää varaosanumeron kyseisestä osasta ja näyttää konttorilla että valunro on sama.
Jouset täytyy langan paksuudeltaan olla samat, ja pituus vähintään sama. Mielellään pyytää todistus toyotalta että tämä on heidän puolestaan OK!!! (on muuten pirun hyvä todistus olla mukana,helpottaa kummasti hommaa).
Yksi Vaihtoehto on Pitää Lehtijouset ns tukivarsina, jättää vain pari latia ja lisäksi laittaa Kierrejouset. Toimii ihan yhtä hyvin ei vain muutu jousitustyyppi.Lehtien määrän vähentymisen takia joustaa Ulos enemmän, ja sisään jousto on se miksi haluat sen, tietenkin raja tulee vastaan siinnä vaiheessa kun jousi on kasassa. Ja Mitä pedemmät ovat Lehdet Sen parempi ulosjousto
t:Jokke
Eli samat lakipykälät koskevat tässä kun jarrujen muutoksissa.
AKE suhtautuu skeptisesti JOS kiinnityspisteet on itse hitsattu kiinni perään. Kannattaa Hommata joku luokkahitsari joka räkii kiinnikkeet paikalleen, jos kyseenalaistetaan niin ei muuta kun hitsarilta todistus. Rungon päätyyn tuleva turivarren kiinnitys piste kannattaa mielummin pultata kun hitsata,(ake suhtautuu putteihin paremmin kun hitsaukseen. Täytyy olla merkkiliikkeestä todistus että kyseiset osat ovat toyotan alkuperäisiä ja että vastaavat massaltaan samaa autoa, voi myös pyytää varaosanumeron kyseisestä osasta ja näyttää konttorilla että valunro on sama.
Jouset täytyy langan paksuudeltaan olla samat, ja pituus vähintään sama. Mielellään pyytää todistus toyotalta että tämä on heidän puolestaan OK!!! (on muuten pirun hyvä todistus olla mukana,helpottaa kummasti hommaa).
Yksi Vaihtoehto on Pitää Lehtijouset ns tukivarsina, jättää vain pari latia ja lisäksi laittaa Kierrejouset. Toimii ihan yhtä hyvin ei vain muutu jousitustyyppi.Lehtien määrän vähentymisen takia joustaa Ulos enemmän, ja sisään jousto on se miksi haluat sen, tietenkin raja tulee vastaan siinnä vaiheessa kun jousi on kasassa. Ja Mitä pedemmät ovat Lehdet Sen parempi ulosjousto
t:Jokke
HÖPÖ HÖPÖ mulla on katsastettu BJ:hin kiettejouset ja ainoat todiskutset mitä mulla oli niin tojotalta todistus että on LJ:N varret ja jouset ,jossa ilmenee myös että akselimassa riittää,Sekä todistus kaverilta joka HITSASI kiinnikkeet runkoon se akseliin
että kyseisellä kaverilla on Hitsaus luokat.
MISSÄÄN EI SANOTA ETTÄ KIINNIKKEET PITÄISI OLLA PULTTILIITOKSILLA,onhan ne LJ:ssä alunperinkin hitsaamalla.
että kyseisellä kaverilla on Hitsaus luokat.
MISSÄÄN EI SANOTA ETTÄ KIINNIKKEET PITÄISI OLLA PULTTILIITOKSILLA,onhan ne LJ:ssä alunperinkin hitsaamalla.
kun katsastushemmolta kyselin jotta pitääkö olla luokkahitsari tai muuta vastaavaa niin sanoi ettei tartte. sanoi että kyllä siitä saumojen ja muustakin työn laadusta pystyy päättelemään että voiko viritys kestää kasassa ja leiman antaa. käykää kysymässä konttorilla miten kannattaa asiassa edetä, sitten sen saman ukin luo leimaamaan jonka kanssa on juttua aiemmin ollut niin pitäisi homma toimia. ei tartte samoja juttuja monelle selittää.