Kuva Kuva

hj 61 vm 87

General chat

Valvoja: Käyttäjä

wili

hj 61 vm 87

Viesti Kirjoittaja wili »

:D Ei vissii kannata kauaa ostoa pähkäillä kun olisi tarjolla noin 1000e kieppeillä hj61 vm 87 td.ajettu 250tkm ihan siisti kuntonen???

Kai siinä rahoille vastinetta kun semmosen norsun hommaa??
Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Mikäli et itse osta niin aivan varmasti joku muu!!!
Lievästi alihintainen yksilö......
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
wili

87 hj 61

Viesti Kirjoittaja wili »

Okay kiitoxia vastauksesta. Ei mene juu rahat hukkaa.Onkohan sen arvo joku 4000-5000e realistinen.Pitänee liittyä kerhoon jos sen saa kohta.Onko auto tehty 87 pienemmällä td koneella kun mun mielestä ei ollut 4.0 .Se kin yksilössä hyvä että ollut samalla omistajalla uudesta asti.Nyt kaveri haluu crv-hondan kun vaimo ei kehtaa siinä istua.
tosimies

Re: 87 hj 61

Viesti Kirjoittaja tosimies »

Kannattaisi vaihtaa mieluummin vaimoa kuin autoa?!
tosimies

Re: 87 hj 61

Viesti Kirjoittaja tosimies »

Kannattaisi vaihtaa mieluummin vaimoa kuin autoa?!
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

tervetuloa kerhoon ja pidä vaimo mukana. Toi olisi järkiostos isolla pienellä j:llä!!!! noi fyffet saat osina siitä milloin hyvänsä. Mutta kukas järkimies cruiseria atomeiksi laittais. En minä ainakaan.
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Re: 87 hj 61

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

wili kirjoitti:Onko auto tehty 87 pienemmällä td koneella kun mun mielestä ei ollut 4.0 .Se kin yksilössä hyvä että ollut samalla omistajalla uudesta asti.
Kyllä siellä 12-HT pitäis olla pellin alla, eihän se muuten HJ-61:nen olisikaan. :wink:
1987 LJ70
wili

hj 61

Viesti Kirjoittaja wili »

Mosa ainakin 130 hv tehoinen.
Onko tommonen kärry vielä ihan ok ajaa esim 130 kmh nopeuksia???

Alusta vakio juuri uusittu iskarit ja jouset..
Ollut vaan käyttö autona.
Avatar
Nalle
Viestit: 77
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 10:14 am
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja Nalle »

Kyllä HoJolla 130Km/h voi päästellä.. Ei tosin taida olla sieltä NAUTINNOLLISIMMASTA päästä noilla nopeuksilla, mutta kyllä se sen kunnialla selvittää ja ihan takuulla saavuttaa.. Ajo-ominaisuudet riippuu tietysti karmean paljon jousista ja iskareista. Taaskaan en malta olla kehumatta mun HoJossa olevaa OMEn alustaa. Ero alkuperäiseen on todella uskomaton.

Vaan onneksi olkoon HoJon hankinnasta, mikäli sen olet jo saanut kotopihalle hilattua. Mulla omassa vm 87 HJ61:sessä noin 460Tkm mittarissa ja still going strong.

Tarvii vaan kesällä pistellä lihoiksi ja korjailla vikakohdat ja orastavat vauriot poies, kun ei tuolla enään HC -offikkareissuille varmaankaan tule lähdettyä toilailemaan. Just tosin tultiin jo perinteisiksi muodostuneilta Tapanin ajoilta. Väliin oli reitti niin ahdas, että vois melkein paikkamaalipullon kanssa kiertää auton. Senverran oli lumitaakka saanut puut nuokuksiin. Vaan on se hyvä, että on köyhä ja varaton ja joutuu ajaan "vain" vanhalla HoJolla. Vois nuo naarmut tuntua uudessa pellissä pikkusen pahemmilta.

Kiitos ja Anteeksi
Camperhommia Troopyllä.
# 254
Olli
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2006 8:34 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Olli »

Netistä löytämieni tietojen perusteella HJ 61:ssä on tehoa 135 heppaa ja vääntöä 315nm.

Kuinka helppo tuohon koneeseen on taikoa lisää tehoa ja mikä paikka ahdistaa ensimmäisenä ja mikä hajoaa ensimmäisenä.

Aihe kiinnostaisi kovasti joten kertokaa mikäli mitään tiedätte.
markus
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 11:15 am
Paikkakunta: Sibbo

Viesti Kirjoittaja markus »

Ei ei ei.

HJ:lla ei saa ajaa kuin max 100km/h (takaveto), 80km/h (neliveto) ja 8km/h (akselilukko tai -lukot kytkettynä). Kattokaa vaikka ohjekirjasta - Toyo ei ole koskaan väärässä :D

Ei vaan. Ihan oikeasti, ajo-ominaisuudet on sellaiset, että 100km/h on vähintään riittävä. Toki riippuu renkaista, jousista sun muista, mutta jäykät akselit lehtijousin on kyllä jo lähtökohtaisesti sellainen, että 'on-road' on parempi ajaa rauhallisesti. Toki paljon kovempaakin pääsee, mutta äkkitilanteessa voi olla vitsit vähissä.

Ite ajoin BJ45lla jotain 80km/h, kun vasen eturengas räjähti kaarteessa oikealle. Tiellä pysy, vaan ei omalla kaistalla, onneksi ei tullut ketään vastaan. Joskus taannoin tuli myös HJ60:n takapenkillä istuttua, kun auto lähti kuskin hanskasta jäisellä tiellä, kahdeksasta kympistä perä edellä vastapuolen ojaan ja katon kautta ympäri. Oli muuten tasan viimeinen kerta, kun en viitsinyt laittaa turvavyötä (oli rinkka sylissä, seli seli). Kori kesti, mun pää kesti, eikä osunut puhelintolppaan.
Markus, jäs 75, HJ61
cruiser61
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 10:39 am

Viesti Kirjoittaja cruiser61 »

Huh huh. Kyllä HJ:llä voi päästellä huoletta yli moottoritie rajoitusten.
150 km/h ei mikään ongelma ainakaan omassa HJ:ssa. Ja on ihan vakio alustalla ja tietenkin alustan pitää olla kunnossa ei huonoilla iskareilla ja löysillä jousilla varmaan parane edes 80 km/h ylittää :lol:
Jäsen #265
HJ 61 vm.88 33"x12,5" Huoltoauto
Olli
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2006 8:34 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Olli »

Kertokaa jotain tuosta tehon lisäämisestä.
Vastaa Viestiin