HJ 61:sen turbosta ?
Valvoja: Käyttäjä
HJ 61:sen turbosta ?
eli olisko kellään tietoa minkä kokoisella kompressorisiivellä ja turbiinisiivellä tuo on varustettu.ilmeisesti ko ahdin on garrett t04 merkkinen ja mallinen?
tämä kaikki siksi että varaston hyllyllä näyttäisi olevan ylimääräinen t04 ahdin,joka on peräisin vähän ajetusta isohkosta traktorista ja ajatuksena oli verrata noita keskenään purkamatta omaa ajopeliä.
tämä kaikki siksi että varaston hyllyllä näyttäisi olevan ylimääräinen t04 ahdin,joka on peräisin vähän ajetusta isohkosta traktorista ja ajatuksena oli verrata noita keskenään purkamatta omaa ajopeliä.
eli jos hj 61:sen mutka olis sama kuin celicassa speksit olisi tällaiset-Turboahdin Toyota ct 26
Celicasta. Hukkaportti.
Imu 43 mm.
pako 52mm
voisko joku vahvistaa tiedon paikkansapitävyyden,eli onko sama mutka kuin hj61:sessä??
Pro Turbon sivustojen perusteella speksit to4:selle
kompressori 59 mm
turbiini 65 mm
täytyy vielä tarkastusmitata tuo oma to4 fööni ja ryhtyä miettimään
minkälaisia ominaisuuksia sillä saavutetaan alkuperäiseen ct26:seen nähden.
ostolistalla olisi hj61:seen sopiva cooleri eli saa tarjota...
Celicasta. Hukkaportti.
Imu 43 mm.
pako 52mm
voisko joku vahvistaa tiedon paikkansapitävyyden,eli onko sama mutka kuin hj61:sessä??
Pro Turbon sivustojen perusteella speksit to4:selle
kompressori 59 mm
turbiini 65 mm
täytyy vielä tarkastusmitata tuo oma to4 fööni ja ryhtyä miettimään
minkälaisia ominaisuuksia sillä saavutetaan alkuperäiseen ct26:seen nähden.
ostolistalla olisi hj61:seen sopiva cooleri eli saa tarjota...
Kyllä HJ61:n alkuperäinen ahdin on Toyotan oma CT26 yksireikäisellä hukkaportilla. Celican CT26:ssa (ainakin tuossa joka minulla on) on kaksireikäinen hukkaportti, eli pakopesä on ainakin eri. Myös ahdinsiipi on silmämääräisesti selvästi erilainen. Minulla ei ole tietoa virtausarvoista, ja tehdas ei kai ole niitä koskaan julkaissut.
HDJ:ssä on CT26 yksireikäisellä hukkaportilla ja se on ehkä samanlainen kuin HJ61:ssä. Kaikki nämä on vesijäähdytettyjä, mutta CT26:tta on tiettävästi ollut myös ilman vesijäähdytystä.
Timop
HDJ:ssä on CT26 yksireikäisellä hukkaportilla ja se on ehkä samanlainen kuin HJ61:ssä. Kaikki nämä on vesijäähdytettyjä, mutta CT26:tta on tiettävästi ollut myös ilman vesijäähdytystä.
Timop
TP
Garrettin T04 ahtimia löytyy hyvin paljon eri kokoisia ja erillaisilla kompressoreilla ja pakopesillä. Ei voida yleistää että t04 imu on esim.55 mm ja pako 62 mm. Kysymällä turbo firmoista, saa varmasti sopivan korvaus turbon alkuperäisen tilalle hivenen kohtuulisempaan hintaan kuin tuo 2000 egee.
Jäsen #265
HJ 61 vm.88 33"x12,5" Huoltoauto
HJ 61 vm.88 33"x12,5" Huoltoauto