Kuva Kuva

Hihnapyörästä ja värinän vaimennuksesta..

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
BJ40
Viestit: 184
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 2:39 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

Hihnapyörästä ja värinän vaimennuksesta..

Viesti Kirjoittaja BJ40 »

Tehostajaa rakennellessa tuohon berttaan on tullut pähkäiltyä tuon kampiakselin päässä olevan kiilahihnapyörän tärinänvaimentimen todellista tarvetta. Se on selvä , että hyvä se on siinä olla. mutta onko kellään pidempiaikaista kokemusta vaimentamattoman pyörän käytöstä, onko ilmennyt ongelmia jne. ja jos on niin millaisia.

Olisi vaan niin halvatun mukava sorvata tuollainen kaksiurainen pyörä ilman vaimennuksia ja mätkäistä se nokalle, jäis kaikki tasapainotukset ja kikkailut pois.

Valaisevia kommentteja odotellessa sorvaillaan se kaksiurainen pyörä..
Viimeksi muokannut BJ40, Ke Joulu 14, 2005 2:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Janne-
SLCK #203
Bj40 -77, Fj40 -68, CJ-5 -68
Avatar
BJ40
Viestit: 184
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 2:39 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja BJ40 »

Livahti näköjään väärään osastoon, moderaattori vois viskata tän tonne tekniikkapuolelle...
-Janne-
SLCK #203
Bj40 -77, Fj40 -68, CJ-5 -68
TOHJ61
Viestit: 447
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:28 am
Paikkakunta: Tampere RIP 3.10.2016

Viesti Kirjoittaja TOHJ61 »

Mulla on alkuperäisen hihnapyörän päälle paikallaan hitsattu
peltinen hihnapyörä, ollut jo vuosikausia!
Ei ainakaan siitä ole ollut mitään ongelmia, tosin siellähän on
se alkuperäinen pyörä alimmaisena.
________________________
pirultahyvä

BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
Vastaa Viestiin