Ostin-88 turbo HJ 61:n"koriltaan mätä,tekniikka erinomainen" ja tarkoitus ois vaihtaa siitä kaikki hyödylliset hilkkeet tekniikka ja ehkä kojelautakin HJ 60-83:een.Onkos TOYOTAMIEHILLÄ kokemusta mitä pitäis ottaa huomioon,meinaan niitä käytännön ongelmia?Käykö osat suhkot suoraan vanhempaan sotaratsuuni?Onko kukaan tehnyt samanlaista remppaa aikaisemmin?
SEKÄ ONGELMA!
Mistähän päin osais ruveta ettii vikaa HJ 61:n sähköisesti kytkettävästä nelivedosta,kun rele kuulostais naksahtavan päälle vaan nelikko ei kytkeydy eikä nelikon merkkivalot syty päälle?
Oiskohan hapettumaa jossain virtapiuhoissa.Onkos kellään kokemusta?
HJ-61:n tekniikan siirto HJ-60:een?Neliveto ei kytkeydy?
Valvoja: Käyttäjä
Jouku jumissa siellä lootan kyljessä...basaa,hapettumaa,jälkiasennus ruostetta....tms,etc... 

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Vastaava juttu on tullut tehtyä pikkuhiljaa vuosien varrella, lonkalta tulee mieleen että moottorin kiinnikkeet on erilaiset, mutta vanhat käy 61-lohkoon. Vaihteistopalkki on erilainen, jos vanha on 4-vaihteinen, odotettavissa "pientä särmäämistä", mutta ei paha rojekti. Pakoputken kiinnitykset voi olla erilaiset. Sähköt, nelikon kytkentä, lukkojen merkkivalot, sammutus ym. pientä tulee eteen.
Timop
Timop
TP