Ja eiköhän todella kovilla pakkaskeleillä kaikki mahdolliset keinot ole sallittuja auton käyntiin saamiseksi/ylläpitämiseksi

Tutustuttiin siis tässä menneellä viikolla Lapin kunnon pakkasiin eli koko ajan -35 -40. Kyllä siellä hinauslavetit kelkkoivat koko ajan kalustoa sulamaan. Kyydissä uutta hienoa bemaria, vag kulkineet olivat myös hyvin edustettuja. Yksi mb sprinter oksensi ohjauksen tehostajan öljyt pihalle, samoin lähes uusi A4 A**i. Ja naapurissa oli parkissa melkein pakasta vedetty Ni**an Pathfinder mikä oli lokilämppärissä koko ajan, siihen jäi seisomaan, ei olisi lähdetty tuolla polkuja etsimään...
Meillä näitä 120 Cruisereita nyt toinen. 120kW versio lähti käyntiin kylmiltään 2 vrk seisonnan jälkeen -29 pakkasessa, -32 piti yrittää mutta ei onnistunut, oli uudet akut tuossa vaiheessa. Tätä nykyistä 127kW ei ole tarvinnut onneksi edes yrittää starttailla lämmittämättä moisissa lämpötiloissa.
Veikkaisin että sinne kyllä jäisi kennikin ja ruiseri jos tuossa -38 pakkasessa yli vrk seisonnan jälkeen yrittäisi autoa kylmiltään tahkota käyntiin

