Elikkäs tämmöinen kaunokainen, Päijät-Hämeen maastoautoilijoiden klubissa jo lähes 20-vuotta palvellut Rauta-possu löytyi ja päätyi pihakoristeen virasta mun huostaa

no autohan jää muute PäHäma lipun alle

no tuo kekkuli ku rakenti itsellee samalta J.Väihkösen pihalta löytyneestä koristeesta itsellee käyttöauton kesäksi nii mähän teen just päin vastoin eli uhrataa tämäkin offroadin alttarille mut älkää hätäilkö vaikka tilanne on ekan päivän jälkee tämä
tästähän ei tehdää mitää V8 hapatinta vaikka sellainki kävi mieles mut miks pilata hyvää autoa huonolla koneella?
tosiaa tästä tulee DIESEL-koneinen (siitä nimi savu-sika) ja moottoriksi on valikoitunut 12-HT mylly, jolla ajettu vain 279tkm et paljo on vielä eessä padalla, jollei mitää katastroofia tule matkaa...
vähä suunnitelmia:
-korroosio korjauksia
-vähä lisää korroosio korjauksia
-diesel pannu nokalle
-orkkis laatikot
-korroosio hommeleita
-soa
-4.11 perät
-levyt joka nurkkaa (tykkään et näis pommeis on sentää kunnon jarrut)
-turvakaarta sisälle sen vert et pääkaari ja takatuet et jos sattuu katastroof nii jotai ympärillä
-helmoja kun autossa ei ole nii palkkia niihi
-ohjaus tehostusta
-auto pysyy 12v sähköillä
-sähkö vinssi keulille ja mekaaninen ehkä auton alle katumus vinssiks
-ja kaikki mahollinen uusiks siin samalla
-maalaus jollai orkkis tyylisellä 2-sävy maalauksella, mut valkoi+ jotai???
tätä projektia en ala hiekkapuhaltaa koska silloin räjähtää budjetti ja aika ihan täysin käsii, vaa tää tehää nopeasti pitkän matkan safarointii (venäjä) sillä lähes kaikki osat on jo, paitsi highsteer setti etee.
projekti tulee olee taas jäissä muutaman viikon työkiireiden vuoksi mut tehää ku keretää!
-