Mitä mieltä arvon kuljettajat on 120 suojaamisesta?

Valvoja: Käyttäjä
Ruosteista runkoa ei pidä massata, siitä on vain haittaa. Jos (ja kun) on ruostetta niin alkuun kunnon (höyry)painepesu, sitten mieluiten hiekkapuhallus tai muuten mekaanisesti irtoruoste pois, sen jälkeen kunnon ruosteenestomaali (esim. POR15) pensselillä tai ruiskulla pintaan (spraymaali liian ohutta), myös sinne vaikeimpiin paikkoihin joihin ei näe ja sitten miettimään pintamaalia tai jotain notkeeta (ruostesuojafirmojen käyttämää) massaa. Sisäpuolet painepesten ja huolellisesti kuivaten ja koteloainetta niin paljon kuin vetää.Samuel kirjoitti:Katsastuksessa suositteli inssi massaamaan rungon. Tojolla olivat eri mieltä.
Mitä mieltä arvon kuljettajat on 120 suojaamisesta?
Kova vai automaattiaski?Gebes kirjoitti:Tuli tuossa mieleen että kun tämä on "kokemuksia" topikki niin laitan kaverin puolesta. ( oma ehjä)
Meni meinaan vaihdelaatikko?? Ajettu karvan yli 300tkm ja öljyt kuulemma Toyotalla vaihettu.
Jätti ruiserin toyotalle ja otti esittely Auriksen kun sen verran hyvittivät.
5t olis maksanut korjaus.
Tulihan tuossa kokemusta kerrakseen...Gebes kirjoitti:Tuli tuossa mieleen että kun tämä on "kokemuksia" topikki niin laitan kaverin puolesta. ( oma ehjä)
Meni meinaan vaihdelaatikko?? Ajettu karvan yli 300tkm ja öljyt kuulemma Toyotalla vaihettu.
Jätti ruiserin toyotalle ja otti esittely Auriksen kun sen verran hyvittivät.
5t olis maksanut korjaus.