Toyota Nostalgia tapahtuma 15.6.2014 Seinäjoki Areenalla
Valvoja: Käyttäjä
- vartiainen
-
-
- vartiainen
Siä areenalla pitäs olla pesupaikka näyttelyyn meneville kärryille.parukit kirjoitti:Parkanon kohdalla olen n. 12-12.30 aikoihin lauantaina. Seinäjoella ajan Lakeuden puhtaaseen autoon Hyllykalliolle ensiksi pesuun ja sieltä sitten Areenalle.
Tavoitella voi puh. 040-1547270 jos aikataulu passaa muille.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee

Mekin kurvataan Hyllykallion kautta Areenalle.parukit kirjoitti:Parkanon kohdalla olen n. 12-12.30 aikoihin lauantaina. Seinäjoella ajan Lakeuden puhtaaseen autoon Hyllykalliolle ensiksi pesuun ja sieltä sitten Areenalle.
Hyllykalliolla n. 13.30
Käyttäjä kirjoitti:Siä areenalla pitäs olla pesupaikka näyttelyyn meneville kärryille.parukit kirjoitti:Parkanon kohdalla olen n. 12-12.30 aikoihin lauantaina. Seinäjoella ajan Lakeuden puhtaaseen autoon Hyllykalliolle ensiksi pesuun ja sieltä sitten Areenalle.
Sit ollaankin areenalla 13.30
Sovin pesuliikkeen kanssa firman tiloissa tapahtuvasta pesusta kun on niilleKäyttäjä kirjoitti:Siä areenalla pitäs olla pesupaikka näyttelyyn meneville kärryille.parukit kirjoitti:Parkanon kohdalla olen n. 12-12.30 aikoihin lauantaina. Seinäjoella ajan Lakeuden puhtaaseen autoon Hyllykalliolle ensiksi pesuun ja sieltä sitten Areenalle.
helpompi sillä tavoin. Pientä fiksausta sitten Areenalla.
Saakos sinne tulla ihan oikeesti kurasella autolla, vai täytyykö olla suunnilleen puhdasKäyttäjä kirjoitti:Siä areenalla pitäs olla pesupaikka näyttelyyn meneville kärryille.parukit kirjoitti:Parkanon kohdalla olen n. 12-12.30 aikoihin lauantaina. Seinäjoella ajan Lakeuden puhtaaseen autoon Hyllykalliolle ensiksi pesuun ja sieltä sitten Areenalle.

BJ-40, BJ-45, HJ-60 ja possuja
Voishan siellä yksi "safarikunnossa" oleva cruiserikinIsmo C. kirjoitti:Tarkoitin että saako sinne näyttelyyn tuoda näytille ihan oikeesti "suoraan safarilta" tulleen auton, lommosena ja paskasena? Ei se mikään ongelma ole tuoda puhtaanakaan, mutta kurasena ei näkyis ruosteet niin paljoo

---------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee
SLCK #51
Kyllä lähtee