kzj 95 korotukseen neuvoja
Valvoja: Käyttäjä
kzj 95 korotukseen neuvoja
tilailin voimissani tuollaiset 75mm korotussarjat kzj95-96 pirsssiini.
eli satsiin kuului iskarit ja jouset ympäri auton.
no asentelin ne paikalleen ja takapäästä tuli ihan jees,mutta etu pään kanssa oli hiukka propleemia...
eli se nousi niin ääriasentoon ettei se toiminu ollenkaan.
onko muut tehny samanlaista virittystä?
haluais tietää että mitä kaikkea muuta sinne pitää vaihtaa että saa sen etupään toimimaan.
vastauksia mielellää sellaisilta jotka on joskus oikeasti itse tehnyt saman korotuksen.
eikä vain kuulopuheita.
eli satsiin kuului iskarit ja jouset ympäri auton.
no asentelin ne paikalleen ja takapäästä tuli ihan jees,mutta etu pään kanssa oli hiukka propleemia...
eli se nousi niin ääriasentoon ettei se toiminu ollenkaan.
onko muut tehny samanlaista virittystä?
haluais tietää että mitä kaikkea muuta sinne pitää vaihtaa että saa sen etupään toimimaan.
vastauksia mielellää sellaisilta jotka on joskus oikeasti itse tehnyt saman korotuksen.
eikä vain kuulopuheita.
J90-97
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
ei kyllä siihen keulalle ois pitäny asentaa vähintään 500kg aihion palanen että se ois ruennu toimimaan ees jotenki... vaihoin jo vakio jouset keulalle niin se nyt toimii jotenki. uusissa iskareissa jousen paikat on sen verran erikohdassa että vakiojousillakin keula nousi sen 75mm että pystyy pikku siirtymiä tekemään.
campperin kulumat on ihan perseellään ja raideväli n 10 cm kapeampi kuin takana nyt....
campperin kulumat on ihan perseellään ja raideväli n 10 cm kapeampi kuin takana nyt....
J90-97
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
Kokemuksesta voin kertoa ettei saa toimimaan tolla korotuksella mitenkään.
Mulla on 50mm korotusta ja etuperää pudotettu etureunasta tuuman palikoilla että vetareissa pysyy kulmat edes jonkun järjen rajoissa.
Korkeampana ei saanut enää pyöränkulmia säädettyä ja veteli kiihdytyksessä/jarrutuksessa ihan mielivaltaisiin suuntiin. Ja tätä tietysti korosti vielä korotuksesta johtuen vinossa olevat raidetangot jotka elivät joustojen mukaan.
Oli aika nopea kokeilu ja paluu takaisin vanhaan
Ja tosiaan lisäpainona vinssi ja vinssipuskuri.
Mulla on 50mm korotusta ja etuperää pudotettu etureunasta tuuman palikoilla että vetareissa pysyy kulmat edes jonkun järjen rajoissa.
Korkeampana ei saanut enää pyöränkulmia säädettyä ja veteli kiihdytyksessä/jarrutuksessa ihan mielivaltaisiin suuntiin. Ja tätä tietysti korosti vielä korotuksesta johtuen vinossa olevat raidetangot jotka elivät joustojen mukaan.
Oli aika nopea kokeilu ja paluu takaisin vanhaan

Ja tosiaan lisäpainona vinssi ja vinssipuskuri.
tämmönen setti:
http://www.milneroffroad.com/toyota-jap ... lift-kit-0
http://www.milneroffroad.com/toyota-jap ... lift-kit-0
J90-97
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660