Kuva Kuva

turbotin hj60 syöttöpumpun.kanssa olis ongelmia

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

turbotin hj60 syöttöpumpun.kanssa olis ongelmia

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mitä oikeasti tarvii tehdä kalvolle meneville letkuille?? nyt ne ovat alkuperäisesti ja kun paineet nousee savutus lakkaa ja kiihtyvyys väsyy :( poistin kokeeksi läppärungon yläpuolelta pumppuun menevän letkun ja potkua tuli kyllä,mutta savutus on myös JÄRKYTTÄVÄÄ.. Olen lukenut näistä virtauksen rajoitus venttiileistä kaiken laista mutta mikä on se oikea asennus tapa että sais lantikan toimimaan asiallisesti.. mikä venttiili/kinkeli härpätin ja mihin väliin :cry:

Kyllä savua maailmaan mahtuu..........MUTTA JOTAIN RAJAA PITÄIS OLLA...prkl
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

siirrä läppäkotelo turbon imupuolelle, lisää hiukan kierroksia ja pakkosyötölllä säädä pöllytys kohdilleen. Ja AVOT!! ahtaa, ei pöllytä, ja pumpun kalvon repeämistä ei tarvii pelätä, sitten käännät vielä sen läpän yläpuolella olevan letkulähdön ympäri (180 asetetta).

T:Jokke
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kiitoksia..mutta mitäs tarkoitat tolla 180 asteella ku pitäis letkua kääntää???? :roll:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

se läpän yläpuolella oleva alipaine liitos, sen lukituksen avaat ja käännät 180 astetta, eli nokka vastakkaiseen suuntaan.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

juu kyllä se selvis mitä tarkoitit heti kun näin läppärungon sisälle..kiitoksia avusta.. onko sinulla omassa välijäähdytin ja oletko katsastanut sen ahtimelle?? mitä ne sedät mahtaa konttorilla vaatia että saa leiman paperiin??
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

penkitys todistuksen (135hv+20%) ja päästöt täytyy mennä läpi
Avatar
Hurrigane
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 9:20 am
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Hurrigane »

Minkä kokoisia turboja noihin olette laittaneet? Pako/Imu halkaisijat? Muuta huomioitavaa? Ja vääntöä pitää löytyä alakierroksilta asti.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tuo toyotan ct 26 on aika simppelin kokoinen ahdin herää mukavasti eikä ahdista yläkierroksillakaan.. ei minun kyllä onnu enää kun montuilla kiipeilee vääntö on jotain ihan mahtavaa.. mutta itse sain sen syöttöpumppu ongelman ratkottua ihan helposti T:haaralla ja säädettävällä virtaus venttiilillä.läppärungot ja kaikki muutkin saa olla omilla paikoillaan.. elikkäs kalvon molemmin puolin menee letku toinen läppärungon alapuolelle ja toinen yläpuolelle..se yläpuolelle menevä letku poikki 8mm reijillä oleva t:haara väliin ja säädettävä virtaus venttiili siihen yhteen natsaan ja se oli siinä.. näin kalvon toisella puolella on täysi paine ja toisella puolella vähemmän painetta koska virtaus venttiili päästää ylimääräistä pihalle näin ikään syöttöpumpun kalvo kykenee liikkumaan tarpeeksi ja antamaan ruokaa lisää mutta ei repeä koska siellä on vasta painetta silti jonkin verran ja virtaus venttiilillä sen voi säätä halutuksi mitä enemmän ohittaa kalvolle menevää ilmaa pihalle enemmän se saa ruokaa... voisin laittaa vaikka kuvia tästä jos on tarvis?? tätä on systeemiä on käytetty hj60 turbosarjoissa..
NymiS
Viestit: 271
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 11:34 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja NymiS »

Laitappa kuva siitä t-haara systeemistä, vois ruveta vaikka
turbo hj:ta rakentaa jos on toimiva systeemi
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

öööööö kuvat tulee tos ehtoommalla :oops: itse en ole mikää atk nero :shock:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Voisiko olla niin että kytkin luistaa? Onko veto paras silloin kun lopetat vedättämisen? toisin sanoen ahdot tippuu ja kytkin alkaa pitää??

t:jokke
NymiS
Viestit: 271
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 11:34 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja NymiS »

Onkos niitä kuvia tulossa?

niitä voi laittaa mulle ainakin nymis_(ät)hotmail piste com
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kytkin ei luista.. paineet nousee 1500rpm jälkeen vauhdilla ja vetoa piisaa loppu kierroksille asti hienosti.. toimiva paketti :lol: pelkällä virtaus venttiilin asennuksella..
Vastaa Viestiin