mitä oikeasti tarvii tehdä kalvolle meneville letkuille?? nyt ne ovat alkuperäisesti ja kun paineet nousee savutus lakkaa ja kiihtyvyys väsyy poistin kokeeksi läppärungon yläpuolelta pumppuun menevän letkun ja potkua tuli kyllä,mutta savutus on myös JÄRKYTTÄVÄÄ.. Olen lukenut näistä virtauksen rajoitus venttiileistä kaiken laista mutta mikä on se oikea asennus tapa että sais lantikan toimimaan asiallisesti.. mikä venttiili/kinkeli härpätin ja mihin väliin
Kyllä savua maailmaan mahtuu..........MUTTA JOTAIN RAJAA PITÄIS OLLA...prkl
siirrä läppäkotelo turbon imupuolelle, lisää hiukan kierroksia ja pakkosyötölllä säädä pöllytys kohdilleen. Ja AVOT!! ahtaa, ei pöllytä, ja pumpun kalvon repeämistä ei tarvii pelätä, sitten käännät vielä sen läpän yläpuolella olevan letkulähdön ympäri (180 asetetta).
juu kyllä se selvis mitä tarkoitit heti kun näin läppärungon sisälle..kiitoksia avusta.. onko sinulla omassa välijäähdytin ja oletko katsastanut sen ahtimelle?? mitä ne sedät mahtaa konttorilla vaatia että saa leiman paperiin??
tuo toyotan ct 26 on aika simppelin kokoinen ahdin herää mukavasti eikä ahdista yläkierroksillakaan.. ei minun kyllä onnu enää kun montuilla kiipeilee vääntö on jotain ihan mahtavaa.. mutta itse sain sen syöttöpumppu ongelman ratkottua ihan helposti T:haaralla ja säädettävällä virtaus venttiilillä.läppärungot ja kaikki muutkin saa olla omilla paikoillaan.. elikkäs kalvon molemmin puolin menee letku toinen läppärungon alapuolelle ja toinen yläpuolelle..se yläpuolelle menevä letku poikki 8mm reijillä oleva t:haara väliin ja säädettävä virtaus venttiili siihen yhteen natsaan ja se oli siinä.. näin kalvon toisella puolella on täysi paine ja toisella puolella vähemmän painetta koska virtaus venttiili päästää ylimääräistä pihalle näin ikään syöttöpumpun kalvo kykenee liikkumaan tarpeeksi ja antamaan ruokaa lisää mutta ei repeä koska siellä on vasta painetta silti jonkin verran ja virtaus venttiilillä sen voi säätä halutuksi mitä enemmän ohittaa kalvolle menevää ilmaa pihalle enemmän se saa ruokaa... voisin laittaa vaikka kuvia tästä jos on tarvis?? tätä on systeemiä on käytetty hj60 turbosarjoissa..
kytkin ei luista.. paineet nousee 1500rpm jälkeen vauhdilla ja vetoa piisaa loppu kierroksille asti hienosti.. toimiva paketti pelkällä virtaus venttiilin asennuksella..