J120 Suutinvika iski
Valvoja: Käyttäjä
- vartiainen
- Viestit: 788
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
- Paikkakunta: Pori
Ei vielä ole vaihdettu seuraavat joka huollossa jos on jotain normaalista poikkeavaa öljyn seassa tai sihdissävartiainen kirjoitti:Vaihdettiinko sulle ne tiivisteet? Alumiiniset tuli ilmeisesti 2007--> malleiihin.pertsa kirjoitti:Mun käsityksen mukaan koskee koko euroopaaMinäkin sain kutsun vaikka on 2009 malli ja joka huollossa tarkistetaan öljysihtti
Auto on kasassa mut laturin valo palaa ja uus laturi maanantaina tulossa ja sit saan auton ajoon. omituisesti laturi hajonnu remontin aikana. oli kyl ihan pikkusen paljon metallihilettä siel imusiivilässä ja öljypohjassa oli semmonen metallinen paksu kura pohjalla. laakeria ol jos jonkun näköstä pamahtannu.
Kehtaako kysellä mitä kustansi remontti?MattiC kirjoitti:Auto on kasassa mut laturin valo palaa ja uus laturi maanantaina tulossa ja sit saan auton ajoon. omituisesti laturi hajonnu remontin aikana. oli kyl ihan pikkusen paljon metallihilettä siel imusiivilässä ja öljypohjassa oli semmonen metallinen paksu kura pohjalla. laakeria ol jos jonkun näköstä pamahtannu.
Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?
Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.
Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...
Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?
Kiitos,
Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.
Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...
Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?
Kiitos,
Onkos näitä suutin vikoja ollut vm. 2003 120:ssä? Itellä on loppu vuodesta 2003 rekisteröity vekotin ja tietyillä kierroksilla kuuluu semmonen hiukan korkeampi säksätys tai nakutus. Oisko se sitten venttiilinnostimista tai suuttimista? Viime viikolla katsastin auton ja savuarvot oli matalat, vetoja on ja kaikin puolin pelaa. Näitä kauhu stooreja lueskellessa sitä vainoharhasesti kuuntelee oman autonki moottoria. Jossain puhelevat että olis tälle mallille ominaisuus eikä vika.
Taitaa olla suositus lähellä nollaa. Omat oli ihan vituillaan jo kun arvo oli jotain 5.ottok kirjoitti:Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?
Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.
Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...
Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?
Kiitos,
Kannattaa käydä kyllä mittauttaan suuttimet..julibuli kirjoitti:Onkos näitä suutin vikoja ollut vm. 2003 120:ssä? Itellä on loppu vuodesta 2003 rekisteröity vekotin ja tietyillä kierroksilla kuuluu semmonen hiukan korkeampi säksätys tai nakutus. Oisko se sitten venttiilinnostimista tai suuttimista? Viime viikolla katsastin auton ja savuarvot oli matalat, vetoja on ja kaikin puolin pelaa. Näitä kauhu stooreja lueskellessa sitä vainoharhasesti kuuntelee oman autonki moottoria. Jossain puhelevat että olis tälle mallille ominaisuus eikä vika.
Joo pitää mittailla heti kun saa kaapelin. Muistaakseni Pradopointilla oli hyvät ohjeet toimenpiteeseen.kenni_ kirjoitti:Taitaa olla suositus lähellä nollaa. Omat oli ihan vituillaan jo kun arvo oli jotain 5.ottok kirjoitti:Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?
Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.
Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...
Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?
Kiitos,