Plug 'n' Pray ennemmin....Tuppu kirjoitti:Kuullostaa ihan plug and play hommaltarotocut kirjoitti: Autossa on vakiona sen verran hyvät musavehkeet etten suosittele muille tätä vaihtohommaa![]()
Kokemuksia *J-12* korisista Land Cruisereista?
Valvoja: Käyttäjä
Re: soitin juttuja
Re: soitin juttuja
ilmankos mulla tuo jälkiasennusradio ei kuulu niin hyvin kuin alkuperäinen.minkä värinen johto on antennivahvistimen johto?rotocut kirjoitti: lisäksi kytketään antennivahvistimen virtajohto radiolle.
Re: soitin juttuja
Se johto oli musta ja oli samassa niiden kahden antennijohdon nipussa. Niissä oli sellanen superloni päällyste. Radion ANT johto siihen mustaan kiinni niin alkaa kuulua. Mulla ainakin sellanen ikävä ominaisuus, että soittimessa ei tunneta hiljaista äänenvoimakkuutta ollenkaan. Cd tai muistikortilta soitettaessa volume max. 5 ja pysähdyksissä yleensä 1. Radiolla saa olla volaa enempi. Ikävintä on se, että käynnistyksen jälkeen soitin alkaaautomaattisesti aina huuta jollain 4 volumellaPasi1 kirjoitti:ilmankos mulla tuo jälkiasennusradio ei kuulu niin hyvin kuin alkuperäinen.minkä värinen johto on antennivahvistimen johto?rotocut kirjoitti: lisäksi kytketään antennivahvistimen virtajohto radiolle.

TTE lastua tarjolla
Illalla menee huutoaika umpeen, eli 120 kilowattiseen J12:een Toyotan orkkis-TTE-lastu:
http://www.ebay.de/itm/Leistungssteiger ... 4170f42e1c
Lisäinfoo:
http://www.who-sells-it.com/images/cata ... f_9221.pdf
http://www.ebay.de/itm/Leistungssteiger ... 4170f42e1c
Lisäinfoo:
http://www.who-sells-it.com/images/cata ... f_9221.pdf
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Onkos jollain tarkempaa tietoo näistä eri tehoversioista tolle d4d koneelle?
Kun toyota väitti tuolle emännän autolle että olis 127kW eli 173hp, mutta tää kone tullu kai vasta 2007-> ja meidän auto on 2005 vm. Samoten on ilmeisesti 166hv ja 163hv versiot.. Mitähän käytännön eroo mahtaa olla, kun lastuillakin näyttää saavan eri tehoja?
Kun toyota väitti tuolle emännän autolle että olis 127kW eli 173hp, mutta tää kone tullu kai vasta 2007-> ja meidän auto on 2005 vm. Samoten on ilmeisesti 166hv ja 163hv versiot.. Mitähän käytännön eroo mahtaa olla, kun lastuillakin näyttää saavan eri tehoja?
No nyt olis mystinen TTE-boksi kaupan, VÄHENTÄÄ tehoa: http://www.ebay.co.uk/itm/140930401762?
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Oliskohan van Aakenin tekeleitä, olivatten aikanaan ainakin joidenkin TTE:n boksien valmistaja. Näyttää tosin yksinkertaisemmalta kuin noi Toyotan omat.Hessu kirjoitti:Tuolla kans joku boksi kaupan: http://www.ebay.co.uk/itm/Lindop-Tuning ... 1c310aec37
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Mitenkäs näissä muuten ton 5-lovisen automaattilaatikon kanssa porukoilla, kun tuntuu että nykii aika paljon.. Ei nyt mitenkään niskoja nurin laita, mutta selvästi nykäsee kun vaihtaa? Joskus yleensä vaihtaa ihan ok, mut joskus nykäsee ihan selvästi. Onko normaalia, vai pitääkö laittaa taas 7k laatikkoremonttiin ens kesänä?
Ensinnäkin tuohon automaattivaihteiston toimintaan... ei ole valittamista 5 lovisessa -05 mallissa.
Toissa päivänä moottorin häiriövalo ja pari muuta keltaista varoitusvaloa sytty ja tehot katos autosta. No ajelin varovasti vajavan kilometrin parkkiin ja seuraavana päivänä huoltoon. Vikakoodi ilmoitti suuttimien virtakatkoksesta. Vika sitten löytyikin kun moottorin päällä olevat muovit ja imuilmanjäähdytin oli riisuttu pois. Yhden suuttimen virtajohto oli poikki ja muidenkin suuttimien johdoissa oli vikaa (johdon suojakuori oli jo hankautunut puhki), mikä johtu johtojen suojakuoren hankaamisesta johtoa vasten. Kannattaa tarkastaa ettei jää tämän takia välille. En tiedä onko ollut aiemmin esillä...
Hankookeilla RT03 syksy ja talvi takana (hieman vajaa 20000 km) ja hyvin pelaa
Toissa päivänä moottorin häiriövalo ja pari muuta keltaista varoitusvaloa sytty ja tehot katos autosta. No ajelin varovasti vajavan kilometrin parkkiin ja seuraavana päivänä huoltoon. Vikakoodi ilmoitti suuttimien virtakatkoksesta. Vika sitten löytyikin kun moottorin päällä olevat muovit ja imuilmanjäähdytin oli riisuttu pois. Yhden suuttimen virtajohto oli poikki ja muidenkin suuttimien johdoissa oli vikaa (johdon suojakuori oli jo hankautunut puhki), mikä johtu johtojen suojakuoren hankaamisesta johtoa vasten. Kannattaa tarkastaa ettei jää tämän takia välille. En tiedä onko ollut aiemmin esillä...
Hankookeilla RT03 syksy ja talvi takana (hieman vajaa 20000 km) ja hyvin pelaa
Tuulettajan hihnan automaattikiristin
Elikkäs olisi hakusessa tuulettajan hihnan kiristin tai pelkästään kiristimen hihnapyöräkin riittäisi. Pitää hieman ääntä ko. pyörän laakeri ja tarvitsisi uusia. Kaksi muuta hihnan taittopyörää saatiin kuntoon laakeroimalla, mutta tätä kiristimen hihnapyörää ei voinut uudelleen laakeroida. Ja auto on -05 Landcruiset 3.0 (taitaa olla 122 kW malli) litran tiisseli moottorilla. Apu kelpaisi mistä näihin löytyisi ko. varaosia. Saa olla myös ulkomailla jos vain tänne toimittavat.