Bertta ja katsastus
Valvoja: Käyttäjä
Bertta ja katsastus
Viikonloppuna olisi tarkoitus viedä tuo meidän bertta katsastukseen. Ensikertalainen kun olen, niin mitenkäs se menee?
Onko se nyt niin, päästöjä ei mitata koska berttani on -79? Oliko tuon kardaani käsijarrun kanssa jotain erikoista?
Miten poikkee normi henkilöauton katsastamisesta, jos mitenkään?
Kaikellaiset vinkit yms. ovat tervetulleita.
Onko se nyt niin, päästöjä ei mitata koska berttani on -79? Oliko tuon kardaani käsijarrun kanssa jotain erikoista?
Miten poikkee normi henkilöauton katsastamisesta, jos mitenkään?
Kaikellaiset vinkit yms. ovat tervetulleita.
Jos siinä ei ole tietokonetta sen kanssa voi elää.
Läpi meni
Puhtain paperein ensi yrityksellä.
Joitain pikkuvikoja, mutta onneksi katsuri oli ymmärtävää sorttia (Kiitos K1Raisio).
Kuskin eturenkaassa pieni välys (olisko laakeri löysällä?)
Saman puolen etulyhty näyttää hiukan ylös (tarttee säätää)
Etujousien taka puslat ja takajousien etu puslat aika huonona (vaihdetaan kun on lämmin)
Runko numeroa ei meinannut löytyä mistään (kiitos 40- sarjan UKK. sieltä mittapiiroksesta löytyi paikka ja paikasta numero)
Käsijarrua ei testattu dynamometrillä, vaan loivassa rinteessä ja muuten dynamometrillä jarrut olivat yllättävän tasapainossa
Kiitos ja kumarrus.

Puhtain paperein ensi yrityksellä.
Joitain pikkuvikoja, mutta onneksi katsuri oli ymmärtävää sorttia (Kiitos K1Raisio).
Kuskin eturenkaassa pieni välys (olisko laakeri löysällä?)
Saman puolen etulyhty näyttää hiukan ylös (tarttee säätää)
Etujousien taka puslat ja takajousien etu puslat aika huonona (vaihdetaan kun on lämmin)
Runko numeroa ei meinannut löytyä mistään (kiitos 40- sarjan UKK. sieltä mittapiiroksesta löytyi paikka ja paikasta numero)
Käsijarrua ei testattu dynamometrillä, vaan loivassa rinteessä ja muuten dynamometrillä jarrut olivat yllättävän tasapainossa

Kiitos ja kumarrus.
Jos siinä ei ole tietokonetta sen kanssa voi elää.
Siis normi Bertan kastsastus...HOMBA kirjoitti:Läpi meni![]()
Puhtain paperein ensi yrityksellä.
Joitain pikkuvikoja, mutta onneksi katsuri oli ymmärtävää sorttia (Kiitos K1Raisio).
Kuskin eturenkaassa pieni välys (olisko laakeri löysällä?)
Saman puolen etulyhty näyttää hiukan ylös (tarttee säätää)
Etujousien taka puslat ja takajousien etu puslat aika huonona (vaihdetaan kun on lämmin)
Runko numeroa ei meinannut löytyä mistään (kiitos 40- sarjan UKK. sieltä mittapiiroksesta löytyi paikka ja paikasta numero)
Käsijarrua ei testattu dynamometrillä, vaan loivassa rinteessä ja muuten dynamometrillä jarrut olivat yllättävän tasapainossa![]()
Kiitos ja kumarrus.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
jos auto on kunnossa niin eihän katsastuksessa ole mitään ongelmaa!! kun vanhoja cruisereita katsastaa niin saa yleensä myönteistä huomiota että tällaisia pidetään liikenteessä, etenkin vanhemmille katsureille oikeiden autojen näkeminen ja testaaminen on ollut juhlahetki, siinä saattaa jopa jotkut itseltä huomaamatta jäänet viat saada saada armahduksen
Viime elokuussa sokkona(kuvien ja puheiden perusteella) tuon Bertan Rovaniemeltä ostin. Siirsin myyjälle rahat ja hän laittoi auton junaan. Oikein mitään en sille viellä ole kerennyt tekemää. Ensimmäinen Cruiserini kun on kyseessä, hiukan tuo katsastus jänskätti.
Tekniikaltaan niin simppeleitä ovat, ettei siellä ihme vikoja voi edes olla
Tekniikaltaan niin simppeleitä ovat, ettei siellä ihme vikoja voi edes olla

Jos siinä ei ole tietokonetta sen kanssa voi elää.