SLCK:n Vuosikokous???
Valvoja: Käyttäjä
Jauhetaanko vielä vähän OT:ta? Eli toi takki olis noin 100x parempi jutska kuin haalarit, oli ne haalarit sitten mallia lämpö tai ei. Siis mun mielestä. Omaan käyttöön täydellisin valinta olis talvi-asu: takki mallia pusero eli helma ei roiku polvien tasolla + avo/puolihaalarit. Rekkamiehillä näkee paljon tollasia ja olis mun mielestä toimiva ratkaisu. Anyone??hector kirjoitti:Aijaa, ne on lämpöhaalareita. En mä sellaista pysty käyttämään kun alkaa keittämään. Ei olisi porukalla tarvetta jonkinlaiseen kevyempään rapaa hylkivään syystakkiin missä olisi klubin logoa?
Ja ettei menisi aivan ohi niin pitäkäähän hyvä meetinki, ittellä jää väliin.
1987 LJ70
Kyllä mä ainakin haluaisin mielummin takki/puolihaalarit tai housu systeemi, kun ei tällaiselle tukevalle persjalalle nuo tavalliset haalarit oikein mallaa mitenkäänJollapaku kirjoitti:Jauhetaanko vielä vähän OT:ta? Eli toi takki olis noin 100x parempi jutska kuin haalarit, oli ne haalarit sitten mallia lämpö tai ei. Siis mun mielestä. Omaan käyttöön täydellisin valinta olis talvi-asu: takki mallia pusero eli helma ei roiku polvien tasolla + avo/puolihaalarit. Rekkamiehillä näkee paljon tollasia ja olis mun mielestä toimiva ratkaisu. Anyone??hector kirjoitti:Aijaa, ne on lämpöhaalareita. En mä sellaista pysty käyttämään kun alkaa keittämään. Ei olisi porukalla tarvetta jonkinlaiseen kevyempään rapaa hylkivään syystakkiin missä olisi klubin logoa?
Ja ettei menisi aivan ohi niin pitäkäähän hyvä meetinki, ittellä jää väliin.

Ei varmasti mikään huono asu mutta mä hommaan ny noita haalareita. Ne on ainakin huolettomat maatessa ja pyöriessä maasturin alla milloin missäkin asennossa - ei nouse takin helma kainaloihin ja kurastuessaan hyvä heittää tavaratilaan odottamaan reissun toista remppaa.
Eli vähän käyttötarkoituksen ja mieltymysten mukaan. Kenttä on vapaa aktiiviselle takin+avohaalarien hommaajalle - mulla ei nyt aika/resurssit/mielenkiinto riitä.
Eli vähän käyttötarkoituksen ja mieltymysten mukaan. Kenttä on vapaa aktiiviselle takin+avohaalarien hommaajalle - mulla ei nyt aika/resurssit/mielenkiinto riitä.
Jospa toisella kysymällä saisi tietää moneltakos se kokous alkaa ja minkäs aikaan mennään metsään. Tietäisi että milloin tulla ja lähteä => montako yötä pitäisi Luumäen suunnalla elellä, kun näyttää että lauantain voisi "uhrata".
En löytänyt "aikataulua" tästä topicista kun olen itsekin sotkenut sen vaatekeskustelulla
Pitäisi varmaan aloittaa vatteille oma, jospa Isto tekisi "päänavauksen".
En löytänyt "aikataulua" tästä topicista kun olen itsekin sotkenut sen vaatekeskustelulla

Pitäisi varmaan aloittaa vatteille oma, jospa Isto tekisi "päänavauksen".
Kokous on tarkoitus aloittaa klo 11.00 lauantaina.Ohjelma alkaisi tervetuliaiskahvituksella.
Kokouksen jälkeen olisi maksullinen ruokailu kaikille halukkaille,ja kuvittelisin sen olevan noin klo 12.00-13.00 välisenä aikana...?
Ruokailun jälkeen kerätään safarimaksu ja ajelemaan lähdettäisiin klo 13.00-14.00 välillä...?
Ajelut kestäisivät jotakuinkin pimeäntuloon asti....?
Sopisikos tällainen järjestely Montenegrolaisille?
Kokouspaikka on aivan Taavetin keskustassa.Seuratkaa opasteita Kouvola-Lappeenranta tieltä!!
PS. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja mietitään sekä suunnitellaan ensivuoden tapahtumia.
Kaikki ideat ja vinkit ovat tervetulleita!!
Kokouksen jälkeen olisi maksullinen ruokailu kaikille halukkaille,ja kuvittelisin sen olevan noin klo 12.00-13.00 välisenä aikana...?
Ruokailun jälkeen kerätään safarimaksu ja ajelemaan lähdettäisiin klo 13.00-14.00 välillä...?
Ajelut kestäisivät jotakuinkin pimeäntuloon asti....?
Sopisikos tällainen järjestely Montenegrolaisille?
Kokouspaikka on aivan Taavetin keskustassa.Seuratkaa opasteita Kouvola-Lappeenranta tieltä!!
PS. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja mietitään sekä suunnitellaan ensivuoden tapahtumia.
Kaikki ideat ja vinkit ovat tervetulleita!!
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
toi aikataulu käy hyvin, pannaa slck off road kylttejä vähä joka suunnasta, ni ei osallistujien tarvi tietää ku et mis on luumäki siin kouvolan ja lpr:n välis..., ja kun se ei ketään kerta häiritse ni montenegro kerhon autoja tulee myös merkistä riippumatta safarille ja vetämää letkoja
arska
1# Montenegro Off Road Club
163# SLCK
1# Montenegro Off Road Club
163# SLCK