Kuva Kuva

hj60 turbo.läppärungon siirto

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

hj60 turbo.läppärungon siirto

Viesti Kirjoittaja Vieras »

moro jokke.. siirsin sen läppärungon sinne imupuolelle ja tuntuis toimivan ihan ok.viive kasvoi hiukan mutta eipä ahdinkaan ihan pienimmästä päästä ole,toyotan CT26 supran nokalta..

mikä vaikutus sillä läppärungon letku liittimen käännöllä 180 astetta on vakio asentoon verrattuna sillai niiku toimivuudessa? kokeilitko itse ajaa ennekuin käänsit sen??

Nyt on käryt hallittavissa niiku pitääkin :lol:

T:mikko
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

(Korjausta edelliseen) kylä ajossa tuntui toimivan hyvin,mutta ei se niin hyvin kyllä mene :( paineet ja vauhti nousee melko tahmeasti kun kiihdyttää pikatietä..paremmin meni ennen läppärungon siirtoa ja vaikka paineet nousee niin veto ei muutu..syöttöpuolella kusee joku mutta mikä?????

vaparilla mentiin kovempaa prkle..
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kai väänsit pakkosyöttöä lisää, menee muuten laihalle helposti ja auto ei kulje kunnolla. Millä kierrosluvulla herää ahdin? Jos iso mutka niin saatat joutua kierroksia nostamaan. onko pakoputkisto hj 60 alkuperäinen vai tehty kokonaan uusiksi, jos on vanha niin tee uusiksi.

sen letku lähdön muuttamisella saadaan uupuvat ~300-500rpm kierrokset takaisin.

p.s on se ct 26 aika iso kyllä kokonsa puolesta. itsellä ivecon ahdin jolla oli samat ongelmat. Nostin kierrokset, pakkoa lisää, putkisto uusiksi ja avot siitä se oli kiinni. putkisto saa olla sen 2 1/2 tuumaa.
Vastaa Viestiin