Kuva Kuva

myydään bj:iin akselit

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

myydään bj:iin akselit

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kaupan ois ehjät bertan akselit ( bj-40 ).
0500-953234
jjtp

Viesti Kirjoittaja jjtp »

missäpäin akselit on? entä hinta?
Vieras

sulkavalla etelä-savossa, soita numeroon ni myyjä kertoo hinnan.
välitin vain viestin.
Vieras

Onpa salaista kaupantekoa!
Vieras

ei tässä mitään salaista oo, nyt tiedän hinnankin 400e tai mekaaninenvinssi ja rahaa.
jjtp

tarjoon 75€/kpl,koska 400 eeroo on 42 akseliparin hinta normaalisti!
(voi olla jollekin arvokkaampi toi 40 akseli että ei pahalla,mutta ei noita tolla hinnalla "käsistä viedä")
(ja mekaaninen vinssi tulee kaupanpäälle jos myyjä ajaa vastaan)
Vieras

jjtp kirjoitti:tarjoon 75€/kpl,koska 400 eeroo on 42 akseliparin hinta normaalisti!
(voi olla jollekin arvokkaampi toi 40 akseli että ei pahalla,mutta ei noita tolla hinnalla "käsistä viedä")
(ja mekaaninen vinssi tulee kaupanpäälle jos myyjä ajaa vastaan)
moi. saisko numeron johon soittaa? jos sulla löytyy hyvä vinssi ni luultavasti pääsette kaverin kaa sopu kauppaan.
Vieras

laita se numero vaik s.postiin jos et halua tänne näytille.
aku.mikkonen@suomi24.fi
jjtp

ei toi "ylimääräinen" vinssi ole oikeesti niin hyvä että kehtaisin kauppaa siitä tehdä,olen kyllä sitä käyttänyt mutta kytkentä vipu poikki ja runko tarvis "cros4wd" mallin korjauslaipan.
toi oli kiinni siinä mun lyhennetyssä fj55 sen osto/hakureissulla ollut ainoastaan käytössä.
Vieras

moi. pikku viat ei haittaa vinssissä. mikä vinssin rungossa on vikana? laita pari kuvaa näkyviin.
jjtp

joo laitan muutaman kuvan kun kerkeän,ton offroad tekstin alta löytyy jotakin vinssauskuvia jjtp-fj55haku otsikolla.
noistakin kuvista näkyy että rullakitaa on kolhastu kuskinpuolelta,ne kuskinpuolen runkokiinikkeet on rikki edestä sekä takaa hitsattu.(eli tarvii ton pto rungon korjaus laipan cros4wd)
tää viikko mulla on ollut niin hiton kiirettä etten ole tähän kerennyt perehtyä oikein soittelemiseen asti,niin ja mun puh numero löytyy tarvittaessa tuolta käyttäjä profiilista.
linkki korjauslaippaan jota myy cros4wd,mulla on noita tilattu useampa kappale tarkoitus käyttää noita ehjissäkin vinsseissä.
http://www.cros4wd.com/oma_toyota1.shtml
jjtp

joo empä kuvia laitakkaan,soitin myyjälle.
kyllä toi mun ylimääräinen vinssi ajaa lähinnä ainoastaan varaosavinssin virkaa niinkuin aikaisemmin sanoinkin.
Vastaa Viestiin